Voorstellen en NA Oris Great Barrier Reef III

Beste allen,

Na inmiddels een tijd lang wat meegelezen te hebben op het forum nu toch maar zelf een account gemaakt. Ben sinds een klein jaar bezig met de hobby. Begonnen met een horloge van Dreyfuss & Co om vervolgens steeds meer interesse te krijgen in al het moois wat met horloges te maken heeft. De collectie is inmiddels al wat uitgebreid, met tot een week geleden als meest recente aankoop een Citizen Promaster ny0040 die ik met zeer veel plezier draag.

Echter heb ik dit jaar voor het eerst de ontwikkelingen van Basel 2019 in de gaten kunnen houden. Een Oris horloge stond al op het verlanglijstje, maar had nog met geen enkele echt ‘een klik’. Tot in de Basel presentatie het nieuwe model van de Great Barrier Reef voorbij kwam. Ik vond hem geweldig. Je merkt het wel als je het model telkens weer opzoekt op internet. Meteen een grail waarvan ik ervan uitging hem nooit te dragen.

Heb een aantal juweliers bezocht, maar kon hem nergens krijgen. Tot ik nietsvermoedend de plaatselijke juwelier binnen liep. Was er nog nooit geweest en tegen beter weten in vroeg ik of zij dit model toevallig hadden. Kreeg als antwoord dat hij net een dag binnen was! Enigszins verbaasd heb ik hem gepast en wist dat ik de lul was, dit moest hem worden. Heb er nog een paar dagen over gedacht,maar er was niks meer aan te doen, verkocht!

Had al een foto in het Oris only topic gezet, maar hieronder nog een paar.

43 likes

Gaaf hoor!
Heb ook kortgeleden zowel dit model gepast als de Clean Ocean, was beiden voor mij net niet de goede maat helaas.
Maar wat een enorm mooie kleur hebben deze modellen toch :blush:
Bij het model van jou vond ik ook de datumaanduiding echt super leuk gedaan :ok_hand:
Veel plezier ermee!

Welkom :+1: en congrats met je NA.
Veel draagplezier :+1:

Van harte welkom en gefeliciteerd met je NA

Beste,
welkom op HF!

Super gaaf!! Enorme bak waar voor je zuurverdiende centjes!

Welkom! Prachtige Oris! Veel plezier ermee.

Welkom! En mooi horloge! Geniet ervan!

Wat een prachtig horloge ! Mooi man !

Van harte welkom hier en geniet van je NA! :slight_smile: :+1:

Wekom, hele mooie Oris heb je te pakken!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit veelzijdige HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Prachtige Oris :ok_hand:t4: goeie band ook :star_struck:

Heel mooie Oris :star_struck::star_struck:

Zeer mooie Oris! Gefeliciteerd en welkom!

Welkom en gefeliciteerd met de fraaie nieuwe aanwinst!

Geweldig mooie Oris. :+1:

Prachtige klok, veel plezier met je NA

Mooi man! Je kan ook wel een goeie duiker gebruiken met zo’n zwembad :surfing_man:‍♂️.

Hartelijk welkom! En mooie binnenkomst met zo’n schitterend horloge! :ok_hand: