Welkom bij de club!
De Seiko is leuk, de Staudt is leuker ![]()
Welkom bij de club!
De Seiko is leuk, de Staudt is leuker ![]()
Bedankt! Het Staudt only topic had ik al gevonden en grondig door gelezen in voorbereiding op ons bezoek aan Yvo. Ik zal daar zeker wat mooie foto’s gaan posten!
Alle anderen ook bedankt voor de leuke reacties. Een nieuw horloge is leuk, maar om het zo te delen maakt het natuurlijk extra leuk!
Ik vind die Staudt chrono’s echt knap. Welk uurwerk tikt daar eigenlijk in?
Het is al meerdere keren gezegd, maar wat een mooie binnenkomer. Welkom!
Welkom op dit mooie forum, veel plezier!
Die Staudt is echt “pure class”. Mooi horloge!
Er zit volgens mij een ETA/Valjoux 7753 in voor chronografen met sub-dials op de 3 en 9 uur posities (bicompax). Die kan ook met datum op 6 uur, maar dat is bij dit horloge weggelaten.
Hé kerel, officieel welkom dan! Leuk om te zien hoe het ‘virus’ jou toch ook heeft besmet. Een prachtige binnenkomer, zowel jouw stuk als natuurlijk de Seitona en de Staudt.
Veel plezier hier met lezen en ontdekken. Het is hier verslavend. ![]()
Uiteraard zal ik een stukje plaatsen als op 3 april mijn Staudt door Yvo is geassembleerd. ![]()
Thanks, dat is wel aardig gelukt inderdaad. Jij heel veel plezier met het verheugen op die van jou! Een heel mooi vooruitzicht! Zoals @APMV al aangaf is een bezoekje aan Yvo inderdaad gevaarlijk voor je portemonnee ![]()
we kijken er met plezier naar uit Paul
Aangenaam
en gefelicteerd
Welkom!

Thijs niet doen dit! Ik krijg bijna weer spijt als ik die foto’s zie. Maar ik ben ook blij dat hij bij een echte liefhebber terecht is gekomen. Geniet ervan!
Oeh! Een personalized watch assembled door de
Man himself, ik weet zeker dat ik niet de enige ben die nu heel nieuwsgierig geworden is.
Sorry Evert ik kon het niet laten ![]()
Dat is zeker zo en dat ga ik zeker doen!
Welkom op het forum !
Welkom!
Welkom en gefeliciteerd met je prachtige aanwinst ![]()