Voorstellen en NA

Goedenavond allen,

Mijn naam is Angelo. 29 jaar oud en woonachtig in het mooie Zeeuwse.

Al een aantal jaar een account op het forum, maar eigenlijk pas een klein jaar wat actiever aan het meelezen. En nu ik laatst wat aankopen via het forum heb gedaan, vond ik het tijd voor een topic.

De interesse voor horloges begon pas bij mijn eerste “echte” baan. Vroeger droeg ik wel horloges, maar met name de mode merken zoals bijvoorbeeld diesel.
Op het werk kwam er echter meer moois voorbij.
Het duurde niet lang tot ik een Hamilton kocht. Mijn eerste automaat met saffier glas achter, zodat ik het uurwerk kon bewonderen.

Na een jaar of 2 weinig gekeken te hebben, begon het toch weer te kriebelen.
Ik ging namelijk op zoek naar een horloge uit mijn geboortejaar.
Bovenaan de lijst stond een Omega Speedmaster.
De zoektocht begon, maar ongeduldig als ik was werd dit uiteindelijk een Breitling Navitimer.

De honger was weer even gestild dacht ik, tot ik in het vliegtuig naast iemand zat en aan de praat raakte over zijn Omega Seamaster. Terug van de vakantie kwam ik een mooi exemplaar tegen in het blauwe gedeelte. En zo had ik er een week later een seamaster bij.

Uiteindelijk zal deze binnenkort weer de verkoop in gaan. Na een heel prettig bezoek bij Jur vorige week, heb ik namelijk inmiddels een prachtige Omega speedmaster in mijn bezit.

Mijn rol op het forum? Met name lezen. Er zit voldoende kennis hier waar ik me graag in verdiep. En af en toe zal ik eens een foto posten van wat er om de pols zit.

Groet,
Angelo

35 likes

Welkom! Mooie NA

Wekom.

Welkom. Schitterende Speedmaster!

Mijn beste,

Angelo, van harte welkom, in die getalenteerde wereld van HorlogeForum!!
En je horloge-start is zo te zijn een ware triomf!!
Geniet er met volle teugen van. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

Grappig om te horen, mag ik vragen in wat voor branche je werkzaam bent?
Ik werk zelf bijvoorbeeld in de IT en daar zie je echt bijzonder weinig gave horloges, hoogstens een saaie Apple Watch :wink:

Welkom

Leuke intro… en een net zo mooie foto met daarop een dito horloge :sunglasses:

Natuurlijk! Ik heb een commerciële functie. Bij mijn vorige werkgever (it gerelateerd) waren er een aantal collega’s die oa Rolex, IWC en omega droegen. Bij mijn huidige werkgever is dat al een stuk minder. Er zijn er gelukkig wel een paar die het ontzettend waarderen.

1 like

Welkom op HF :+1:

Welkom en mooie aanwinst!

Welkom op het Horlogeforum! :beers:

Welkom! :smiley:

Welkom en gefeliciteerd met deze NA

Welkom en een Speedy is altijd goed!

Welkom op HF Angelo !
Omega, altijd +1
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

image

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom om het forum! Veel plezier gewenst :grinning:

Welkom en veel plezier op HF, Angelo!

1 like