Voorstellen en nieuwe aanwinst

Hallo medeliefhebbers,

Vele kennen mij nog niet dus vandaar een kleine introductie met maar meteen mijn laatste aanwinst van afgelopen januari.

Ik ben Dirkjan, en ben sinds een aantal jaren groot liefhebber van uurwerkjes… in allerlei vormen.Met een grote voorliefde voor de volgende merken: Rolex, CvdK, Fortis, Omega en vintagemodelletjes van diverse brands.

Eind vorig jaar kwam ik per toeval op dit mooie forum. Alleen door mijn privesituatie, een verlies van een dierbare, niet echt goed hier begonnen. Maarja het nieuwe jaar betekend ook nieuwe kansen :smiley:

Misschien hebben jullie al een adv. van mij gezien maar dan weten jullie nu een klein beetje wie ik ben.

Afgelopen januari had ik eindelijk weer de mogelijkheid om een horloge te kopen waar ik al een poos naar uitkeek.

De Fortis B42 Cosmonauts Day/Date

Hieronder wat foto’s. Ik heb er de rubberenband ook bijgenomen en de steelversie is ook onderweg. De foto’s zijn met de rundlerenband.

Welkom DJ77 met je cosmonaut watch. mooi horloge!

rob

strakke klok, mooi hoor. degelijk ook.
Veel draag plezier

DJ, welkom :~

Errug mooi horloge

welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom Dirkjan, op deze misschien wel meest informatieve horlogesite van ‘De Lage Landen’!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ook namens mij, Welkom! (tu)

En mooie fortis!

Groeten,

Martin

Hallo DirkJan

Prachtige klok zeg !!!

Heel veel draagplezier toegewenst en aangenaam verpozen op dit prachtige forum !!

Grt van,

Rob…

Welkom hier en van harte met je mooie Fortis.

ook welkom natuurlijk en van harte met je nieuwe aanwinst, mooie klok (tu)

mooie klok(tu) en veel kijk en leesplezier hier.

Welkom op het forum, en die Fortis is alvast een hele knappe…
http://www.mysmiley.net/free-fighting-smileys.php][img]http://www.mysmiley.net/imgs/smile/happy/happy0001.gif[/img

Thanks Gents…:slight_smile:

Welkom hier,

Een goeie binnenkomer hoor, erg mooi

Welkom op dit forum en gefeliciteerd met de aanwinst(tu)

Groeten van een ‘soortgenoot’:smiley:

Welkom en gefeliciteerd met deze mooie klok!

Sweet :smiley:

Welkom!

Prachtige aanwinst, heb ook naar deze klok zitten kijken, heb je de glazen achterkant al overwogen? Kost zo een 100,- en heb je een mooi doorkijk glaasje (Is hier een officiele term voor?)

quantore Schreef:

Welkom!

Prachtige aanwinst, heb ook naar deze klok zitten
kijken, heb je de glazen achterkant al overwogen?
Kost zo een 100,- en heb je een mooi doorkijk
glaasje (Is hier een officiele term voor?)

Thanks,

Glass Back of te wel glazen achterkantje :s is voor alle modelen behalve deze :s
nu ga ik aankomende week beginnen met het opknappen van een oud Fortis horloge en zal ik wel weer wat meer contact zoeken… toch es tjekken of ze der nie 1tje kunnen maken :wink:
Trouwens voor de andere modelen, Flieger& Pilot Proff. zijn de Glass Back, als ze er al niet opzitten 50 euro
Het is een heel fijn horloge… veel schik van
Grt DJ

Welkom! En een mooie klok die ik ook op 't oog heb, zij 't met chrono-alarm.