Voorstellen en nieuwe aanwinst

Beste forumleden,

Na dit forum enige tijd gevolgd te hebben, heb ik afgelopen week mijn eerste automaat gekocht: een Hamilton Jazzmaster Auto Chrono.

Ik ben er erg blij mee, tot nu toe had ik enkel modemerk horloges van Armani, Guess en DKNY, allen quartz. Niks mis mee, ik draag ze in het dagelijks leven met plezier en kan lekker afwisselen.

De Jazzmaster wil ik in beginsel voornamelijk dragen bij bepaalde gelegenheden. Ik ben nogal een stuntelaar, stoot overal tegenaan, dat wil ik deze klok nog niet aandoen!

Wat ik erg vreemd vind, maar wat voor jullie wellicht zeer herkenbaar is, is dat ik na het ophalen van dit horloge, dezelfde avond weer aan het kijken was op horlogeforum en ideeën opdoe voor een volgende aanwinst! Verschrikkelijk zeg, hoop niet dat het te erg wordt, gaat me flink geld kosten anders.

Op mijn verlanglijstje staan tot nu toe nog een mooie Speedmaster en/of een Carrera, staal met zwarte wijzerplaat, chronograaf (ken al die typenummers niet). Wellicht een keer een mooie tweedehands, we zullen zien.

Voor nu kan ik, naast mijn quartz horloges, de komende tijd genieten van de Jazzmaster. Ik ben er zo blij mee, dat ik onderstaand filmpje heb gemaakt, wellicht leuk voor jullie om eens te kijken. Het filmpje duurt best lang. Dat heb ik bewust gedaan, omdat ik in de aanloop naar deze aankoop heel veel filmpjes zocht op internet en ik vond ze allemaal te kort duren.

Enfin, ik sluit nu af, maar dagelijks bezoek ik deze site om interessante onderwerpen te bekijken en verhalen te lezen. Foto’s van mijn quartz klokjes kan ik later nog uploaden.

Gr Sander

[video]http://www.youtube.com/watch?v=m2UzvPRgnYU&feature=youtube_gdata[/video]

Van harte welkom en proficiat met je nieuwe aanwinst!

Sander,

welkom hier op dit verslavende forum, dat het geld maar rijkelijk mag vloeien :~

Oh, we zijn hier gek op foto’s (tu)(tu)

Fijne zondag!

Eric

Gefeliciteerd leuk ook dat filmpje er bij! Ongelukjes heb je al snel, ben me vaak wel bewust van welk horloge ik om heb, laats hoorde ik ineens me horloge langs een muurtje gaan was gelukkig mijn zwarte Seiko Monster met dat horloge heb ik dat al snel dat ik effe niet oplet, gebeurd het me een duurder horloge (of mijn oranje monster) dan zou ik echt dood ziek zijn !

Ja, ik wilde er foto’s op zetten, maar het frustreerde me dat ik geen goede foto’s kon maken, dus toen maar dat filmpje geknutseld. Maar als iemand tips heeft voor het maken van goede foto’s, dan ga ik daar alsnog mee aan de slag :slight_smile:

Enige tip die ik heb, heb je vast zelf al bedacht dat is de macro functie op een foto toestel, of wat ik wel eens doe is foto’s laten maken door iemand anders met een spiegelreflex camera, ik doe het horloge dan om, en dan maakt zei op een afstandje een mooie polsshot(bij gebrek aan macro op de spiegelreflex moet het zo :wink: )

Thanks, ik zal het eens proberen! Als het lukt zet ik ze er nog bij :slight_smile:

Sanderadriaansen Schreef:

Ja, ik wilde er foto’s op zetten, maar het
frustreerde me dat ik geen goede foto’s kon maken,
dus toen maar dat filmpje geknutseld. Maar als
iemand tips heeft voor het maken van goede foto’s,
dan ga ik daar alsnog mee aan de slag :slight_smile:

Hallo en welkom,

Die filmpjes vindt ik misschien nog wel leuker (tu). Mooie tijdloze chrono.

Tabee

Mooi horloge, van harte!

En welkom!

Welkom kerel (tu)

Gr. Roel

Gefeliciteerd en welkom op dit leuke forum.

Mooie klok, geniet ervan

Met veel pijn en moeite deze foto’s gemaakt, excuses voor de matige kwaliteit, ik ben geen goede fotograaf…

Armani:

Guess en DKNY:

Hamilton:

Welkom.:)-D

Hoi naamgenoot ,
Proficiat met je nieuwe prachtige hamilton , en dank voor het mooie filmpje en toch ook goede fotos hoor.
Weet je misschien ook al de afwijking van de Hamilton ?? in seconde per dag ??
Ik heb laatst een Certina ds first aangeschaft ( zie oudere post ) en ga komende woensdag terug naar de dealer , om deze toch maar eens wat accurater te laten reguleren, de afwijking is nml +18 sec. per dag ( gelukkig wel constant ) dus moet beter kunnen :D.
De Hamilton is waarschijnlijk al beter ??
Veel plezier met de nieuwe aanwinst, greets Sander

Hoi Sander, ik heb het horloge nog niet gedragen haha! Ik weet dus ook nog niet wat de afwijking is, maar als ik 'm binnenkort een dag gedragen heb zal ik er eens op letten. Hoe meet je dat trouwens? Met de klok op je telefoon/pc oid?

Mooie Certina trouwens!

Mijn beste,

Deze schoonheid van het witte doek, laat ons getuige zijn van een horlogepassionist ‘pur sang’.
Zeer knap geregisseerd!! Mijn complimenten!!

En natuurlijk van harte welkom op dit markante horlogeforum.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom Sander en je hebt een absoluut fraaie Hamilton aangeschaft.

Meet de tijd hier op de pc ; http://time.is/

Top! Toegevoegd aan Favorieten, bedankt voor de tip!