Beste forumleden,
Na dit forum enige tijd gevolgd te hebben, heb ik afgelopen week mijn eerste automaat gekocht: een Hamilton Jazzmaster Auto Chrono.
Ik ben er erg blij mee, tot nu toe had ik enkel modemerk horloges van Armani, Guess en DKNY, allen quartz. Niks mis mee, ik draag ze in het dagelijks leven met plezier en kan lekker afwisselen.
De Jazzmaster wil ik in beginsel voornamelijk dragen bij bepaalde gelegenheden. Ik ben nogal een stuntelaar, stoot overal tegenaan, dat wil ik deze klok nog niet aandoen!
Wat ik erg vreemd vind, maar wat voor jullie wellicht zeer herkenbaar is, is dat ik na het ophalen van dit horloge, dezelfde avond weer aan het kijken was op horlogeforum en ideeën opdoe voor een volgende aanwinst! Verschrikkelijk zeg, hoop niet dat het te erg wordt, gaat me flink geld kosten anders.
Op mijn verlanglijstje staan tot nu toe nog een mooie Speedmaster en/of een Carrera, staal met zwarte wijzerplaat, chronograaf (ken al die typenummers niet). Wellicht een keer een mooie tweedehands, we zullen zien.
Voor nu kan ik, naast mijn quartz horloges, de komende tijd genieten van de Jazzmaster. Ik ben er zo blij mee, dat ik onderstaand filmpje heb gemaakt, wellicht leuk voor jullie om eens te kijken. Het filmpje duurt best lang. Dat heb ik bewust gedaan, omdat ik in de aanloop naar deze aankoop heel veel filmpjes zocht op internet en ik vond ze allemaal te kort duren.
Enfin, ik sluit nu af, maar dagelijks bezoek ik deze site om interessante onderwerpen te bekijken en verhalen te lezen. Foto’s van mijn quartz klokjes kan ik later nog uploaden.
Gr Sander
[video]http://www.youtube.com/watch?v=m2UzvPRgnYU&feature=youtube_gdata[/video]