Voorstellen en nieuwe aanwinst!

Hi allen,

Al een tijdje kijk ik mee op het forum, maar sinds een weekje heb ik ook maar een account gemaakt omdat er iets moois aan kwam. :wink:

Ik ben 26 jaar en woon in Amsterdam. Al lang heel enthousiast over verschillende horloges, maar waar ik echt mijn ogen niet van af kon houden was de oude seamaster ceramic.

Na een flinke tijd sparen was ik nu een aantal weken op zoek naar een exemplaar in redelijke staat, voor een goede prijs, ongepolijst, etc. etc… Je kent het wel. Elke keer miste er weer iets of klopte het net niet - tot ik hier een post tegenkwam van een marktplaats advertentie.

De beste man bood een stuk of 15 duikers tegelijk aan wegens het beëindigen van zijn hobby. Het was een verzamelaar, en ook een in de letterlijke zin. Hij droeg de horloges niet, maar vond ze mooi om naar te kijken. En wat blijkt, wat ik zocht zat er tussen.

Uit mei 2018, ongedragen, ongepolijst, full set, en voor een hele nette prijs.
Maar… hij zat in België.

Ik stond op het punt om de auto te pakken en de oversteek te wagen totdat @Westate zo vriendelijk was om aan te bieden hem voor mij op te halen en op te sturen. Ik had niet beter kunnen wensen.

Op donderdag met Jeroen gebeld, en vrijdag had hij hem opgehaald en op de post gedaan (nogmaals dank!). Ik had stiekem al op zijn site gekeken en heb ook meteen een travelcase meebesteld. Win-win!

Genoeg geluld, nu tijd voor wat foto’s. Helaas was het al wat laat dus het licht is niet perfect, maar de meesten zullen het model wel kennen ;).

En nog wat foto’s van de travelcase van @Westate!
Erg leuke kleurencombinatie, en mooi afgewerkt. Top!

Nogmaals bedankt Jeroen!

62 likes

Wat een mooie Seamaster. Welkom! :slight_smile:

Geweldig mooi horloge. Staat bij mij ook nog op de wishlist. En wat zijn die boxen van Omega toch ontzettend mooi.

Doe ook nog even een foto met een wristshot aub, thanks!

Wauw wat een mooie zeg :blush: en alles goed en snel geregeld en aardig van @Westate om het voor je te regelen. Super veel plezier ervan maar dat gaat vast lukken :grin:

2 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst!
Hele goede keuze :smiley:

Welkom, Mooi horloge!

Welkom op het forum, veel draag plezier met je nieuwe aanwinst!

Welkom hier.

Welkom en veel plezier met de Omega!

Welkom en veel plezier met je aankoop

Amstel … welkom op het HF

Welkom Jeroen :+1:

Welkom op dit mooie :wink:

Welkom op ons mooi forum!

Welkom bij de club.

Mooi :watch: welkom en veel leesplezier :+1:

Mooie aanwinst en welkom op het HF!

Dat is een mooie binnenkomer, welkom

Welkom!