Na al een tijdje op het forum te hebben gekeken, heb ik mij vanavond geregistreerd. Ik ben Frank en heb een tik met horloges (net als de meesten van jullie). Ik ben de trotse eigenaar van:
a. Een Seiko Premier Moonphase Kinetic Direct Drive SRX003P1
b. Een Seiko Sportura Kinetic Chronograaf
c. Een Certina DS Cascadeur
Het is maar een kleine collectie maar ik vind ze stuk voor stuk prachtig
Nu ben ik aan het sparen voor de Seiko Spring Drive Moon Phase. Mochten jullie nog een weten die hem verkopen wil. Ik hoor het graag.
Van harte welkom Frank op dit misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.
En met jou drie bijzonder fraaie horloges heb je de juiste toon gezet voor een prachtige verzameling horloges.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Hallo Frank,
Welkom op dit oh, zo verslavend forum.
Nu 3 dan 6 en nog meer.
Maar veel draagplezier met je fijne collectie
Groeten
Jack-http://horloges.vijftigplusser.nl
welkom op dit leerzame en ook vaak profijtelijk forum voor nwe aanwinsten voor weinig en goede kwaliteit , en probeer eens een paar fotos te plaatsen, daar houden we van,
ook al is het even lastig om het onder de knie te krijgen, maar de handleiding ervoor is voortreffelijk.
Een kleine, maar fijne en evenwichtige collectie heb je. Een nette direct drive, een sportieve sportura en een leuke all rounder die een sportief trekje heeft, maar ook heel modieus kan zijn.
En wat een dappere zet om voor de spring drive te gaan! Het lijkt me echt een gaaf uurwerk. Zonder meer een modern meesterwerkje. Ik durf die spring… sprong nog niet te maken. Als ik genoeg geld zou hebben, zou ie zeker em zeker in m’n verzameling willen hebben.
Ben je al ver met sparen, in de zin van dat je em bijna kunt kopen?