Voorstellen en vraagje

Hey allen,

Reeds geruime tijd volg ik in stilte dit forum.
Reeds 14 draag ik hetzelfde uurwerk (Sector, quartz) maar ik ben op zoek naar een ‘deftig’ uurwerk om heel lange tijd te dragen. Ik ben dus niet van plan om een collectie uurwerken aan te leggen maar ben op zoek naar een goed allround uurwerk voor het leven. Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de Omega Planet Ocean (45mm). Echter, binnenkort start Omega met een nieuw soort bezel : liquidmetal. In eerste instantie zal er een beperkte oplage van de PO komen (1948) stuks en zal die rond de 3750 € kosten. Dit is me wat te duur. Denken jullie ten eerste dat die nieuwe bezel een verbetering is en ten tweede dat die binnen aanvaardbare tijd op alle PO’s zal zitten ? Maw wacht ik beter nog wat om een PO te kopen of niet?

gewoon de een nieuwe oude kopen, daar heb je een prachthorloge aan waar je heel lang heel veel plezier aan zal hebben

bovendien scheelt het de helft

Mijn beste,

Van harte welkom Jochen.
Hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
En al heb je niet de essentie om een collectioneur te zijn, zo’n Omega is een horlogeverzameling op zich.

Ik sluit mij derhalve dan ook graag aan bij de suggestie van Schmeink.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

welkom jochen,
zowiezo is een PO een goede keus,staat bij mij ook op mijn wish-list(samen met nog tig andere,zucht)

succes

gr Ron

Dag Jochen,
Naar mijn idee valt er niets toe te voegen aan de suggestie van Schmeink.

Ik ben zelf ook benieuwd naar die liquidmetal. Als het aanslaat denk ik dat Omega ze wel in meerdere modellen zal gebruiken. Maar of alle duikers voorzien worden van zo een bezel, daar heb ik nog zo m’n twijfels over. Zo vind ik het erg apart bij de Ploprof dat ze saffier glas over de bezel hebben gemaakt.