Voorstellen: Falco213

Hallo allemaal,

Mijn naam is Falco ik ben sinds kort lid van dit forum. Ik vind het prachtig om te zien hoe hier de horloge cultuur leeft. Het afgelopen jaar ben ik me steeds meer in horleges gaan verdiepen. En 2 maanden geleden mijn eerste echte horloge gekocht, een omega speedmaster racing. Dit omdat ik het een prachtig horloge vind, maar ook vanwege mijn andere grote hobby (op het circuit rijden met mijn Renaut Clio). In de komende tijd hoop ik veel te leren en te ontdekken via dit forum. Ook vind ik het leuk om andere te leren kennen met de zelfde passie voor horloges.

Groetjes,
Falco

85 likes

Aangenaam kennis te maken, Falco. Mooie Speedmaster Racing heb je!

2 likes

Welkom hier! Mooie Omega en een leuke Clio! veel plezier op de groene hel met dat ondergewaardeerde stukje Franse engineering! :sunglasses:

1 like

Welkom Falco!

1 like

Welkom en veel leesplezier falco en eenmooie omega

1 like

Lijkt me niets aan… :rofl:

Welkom hier!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Welkom!

1 like

Dankjewel!

Welkom, veel plezier hier! Prachtige Omega👌

1 like

Welkom op HF Falco. Geniet van je persoonlijke horloge reis. En uiteraard van het racen met je Clio. De Speedy past er wonderwel bij

3 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Heel mooie speedmaster. En ook leuk de clio op de nordschleife.
Welkom op t forum

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

1 like

Mooie horloge, het checkered flag patroon op de sub dials gaan heel goed samen met je hobby! Geweldige keuze. :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom op het forum Falco. :grinning::+1:

1 like

Mooie hobbies! Van harte welkom!

1 like

Kijk wat cool! Mooi horloge en dito auto. Welkom. Zodra je in off topic kan gaat er een (Auto) wereld voor je open. Zitten daar nog meer petrolheads :sunglasses::+1:

2 likes

Welkom bij de club Falco.

1 like