Mijn beste,
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Mijn beste,
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom Maarten en welkom bij de club , leuke collectie heb je reeds, stalen banden zijn denk ik niet echt je ding. De maat is afhankelijk van je polsmaat en je smaak natuurlijk. Zelf zou ik dan voor de 40 mm met blauwe dial gaan, succes met je zoektocht
Zie net dat die alleen in 38 mm is, passen en kijken of die mooi staat
Staal is inderdaad mijn ding niet. Goed gezien. Ik moet nog wel ff sparen voor de 40mm. Of ik moet een pre-owned tegen komen voor een goede prijs.
I know. Daarom twijfel tussen de deze en de Oris pointer blue date…
Als je echt twijfelt, allebei passen en dan de keus maken. Foto’s zeggen niet alles, irl om de pols zien en voelen wel. Je hoeft natuurlijk nooit gelijk te kopen maar dan weet je wel welke je het mooist vindt. En ik zou het blauw hier in de gaten houden, je weet maar nooit . Het is geen vlieger maar een duiker, kijk eens bij de Oris Aquis 400 in het blauw met rubberen band. Is echt ook een hele mooie.
Welkom…
Maarten, klokje is hier vloeken in de kerk. Ik doe daar niet moeilijk over hoor maar ze hier zien ze liever dat je het over een horloge hebt
Welkom Maarten
Welkom, Maarten en nog veel plezier op ons mooie forum. Mooie collectie.
Edit: Ik weet dat het geen flieger is. Maar het horloge van Oris spreekt me erg aan. Maar passen en voelen is inderdaad een must. Van de Oris Aquis vind ik de bezel te breed.
Dat is ook logisch. Al doende leert men.
Eerst passen en sparen😜
Hoi Maarten!
Ik kende dit horloge niet maar was benieuwd, google dus aangeslingerd. Kwam ik deze foto tegen:
Dat in combonatie met
Kan geen toeval zijn! Geen twijfel meer mogelijk
geintje uiteraard, veel succes en plezier met het kiezen!
*combinatie, excuus.
Haha… dit forum gaat me geld kosten😜
Welkom op HF, Maarten! En lekker bezig!Ben zelf nogal een duikerfan en zo is er voor iedereen wat. Veel plezier met de hobby!
Nu hebben jullie mijn hele collectie gezien…