Voorstellen: Flieger liefhebber

Ik ben nu een jaartje aan het meekijken op het dit forum. Wat een interessante verhalen allemaal. En heb ook veel geleerd.

Mijn naam is Maarten en een geboren en getogen Tukker (40 jaar). Sinds mijn puberteit altijd al wel wat met horloges gehad. Ik heb tien jaar lang een U-boat U-0048 LIMITED EDITION '172-TWDH gedragen. Ik was gek op dit horloge. Maar deze is waarschijnlijk meegegaan met het oud papier. Het bandje was geknapt en daardoor had ik hem in de kast opgeborgen. Door een verbouwing thuis alles uit de kast in een kartonnen doos gedaan. En deze waarschijnlijk per ongeluk bij het oud papier gezet. En foetsie…

In de tussentijd nog een Pancor via kickstarter aangeschaft. Die ik ook nog met veel plezier draag en nog steeds in mijn bezit.

Het verlies van mijn U-Boat gaf me wel een reden om een nieuw horloge aan te schaffen. Een Fromanteel AV01-018 ‘Aviator 01’. En toen… kreeg ik het virus te pakken en ben dit forum gaan volgen. Er ging een wereld voor me open ben verliefd geworden op Fliegers.

Nu in het bezit van 4 Fliegers (Laco, Fromanteel en twee budget Mil-Tec Fliegers).

Het volgende horloge dat ik aan mijn collectie wil toevoegen is een Oris Big Crown X Cervo Volante (de kleur van de wijzerplaat vind ik super tof, maar ik ben bang dat ik de kast van 38 mm te klein vind) of een Oris Big Crown Pointer Date Blue (kast is 40 mm en past mij denk ik beter). Moet ik voor een grotere kast gaan of voor de toffe blauwe kleur? Maar eerst nog ff sparen…

Omdat we allemaal gek op foto’s zijn… hieronder mijn collectietje Fliegers.!

A7A727EE-2464-4C9E-885D-8FCACDB99016|375x500

25 likes

26 likes

Welkom, mooie Fliegers :+1:

1 like

Welkom bij de club Maarten :+1:

1 like

Welkom! En leuke fliegers :+1:t2:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF Maarten.

1 like

Welkom Maarten :raised_hand:

1 like

Welkom bij de club Maarten.

1 like

Welkom! Mooie collectie fliegers.

1 like

Welkom! Fliegers zijn ook mijn favorieten!
Leuke collectie inmiddels :ok_hand:t2:

1 like

Welkom en idd een mooie collectie :small_airplane:

1 like

Welkom!

Een setje fliegers om je vingers bij af te likken

1 like

Welkom!

Pak die 38mm. Die is super.

1 like

Mooi hoor! Succes met je volgende aankoop.

Thanks!

Welkom!

1 like

Wat een mooie Fliegers!

1 like

Leuke collectie fliegers :ok_hand:t2:

1 like

Welkom!

1 like