Voorstellen + foto's van de klokjes

Beste forumleden,

Na mij een tijdje te hebben ingelezen op het forum heb ik besloten om een account aan te maken om me te mengen in de discussies en conversaties over horloges.

Even kort iets over mezelf, ik ben een student in het oosten van het land. Ik heb al vanaf jongs af aan een passie voor horloges maar ben me pas recentelijk echt gaan verdiepen in het onderwerp.

Om jullie niet langer in spanning te houden hier een paar foto’s, allereerst mijn Breitling Crosswind A13055 uit 1999

Dan heb ik tot voor kort weer een oude Seiko 6105-8110 opgeduikeld die eigendom was van de vader van mijn vader (ook wel opa geheten). Dit horloge was een lange tijd kwijt maar na enig speurwerk in mijn ouderlijk huis is hij weer boven water gekomen. Tot mijn verbazing bleek hij ook nog te lopen! Toch heb ik hier nog enige vragen over.

1. Is deze edelstalen stretch band origineel?
  2. Vallen hier nog nieuwe glazen voor te krijgen aangezien het glas (de rest niet) in erbarmelijke staat verkeerd?

Mvg,

BB

Welkom Berend,
Mooie Breitling.
Ik kon hem eigenlijk niet zo goed zien.
Ik moest op 10 meter afstand van het scherm gaan zitten haha.

Veel forumplezier

m.v.g.

Lenno

P.S. weet waaraan je begint ,de verslaving is onvermijdelijk

Haha ja ik weet het, de plaatjes zijn nogal groot uitgevallen.
Ik gebruik mijnalbum maar heb geen idee hoe ik ze wat kleiner moet krijgen, enige hulp hierbij word op prijs gesteld.

Tot dan hoop ik dat iedereen net zoals lenno minstens op een afstand van 10 meter van het scherm kan staan.

in paint verkleinen (control+w)
opnieuw uploaden.

Mooi horloge inderdaad :slight_smile:

voor de mensen die de breitling op normaal for maat willen zien.
Control inhouden en met je muis scrollen.

Lenno

Mijn beste,

Berend, van harte welkom op dit enerverende horlogeforum.
Ik heb met veel plezier jou groteske foto’s mogen aanschouwen.
Mijn conclusie is dan ook:
we hebben hier te maken met een horlogepassionist, ’pur sang’.