Hi Allemaal,
Sinds ik een jaar of 17 was, was het altijd een droom om ooit een mooi uurwerk aan te kunnen schaffen. Zoals dit misschien een droom van vallen is of is geweest.
Nou ben ik inmiddels bijna 24 en ben ik zover om mijn eerste (Rolex) horloge aan te gaan schaffen na het bereiken van een mijlpaal. Dat ik een Datejust als eerste model wou stond al vast. Hier en daar wat gelezen maar nooit echt verdiept in referenties etc. De laatste 2 maanden actief aan het zoeken geweest naar de juiste referentie/samenstelling. Zo ben ik begonnen met kijken naar een 1601 maar kwam ik er toch achter dat dit niet het juiste model is voor mij. De keuze is uiteindelijk gevallen op een ref. 16234 blue dial op een jubilee bracelet met fluted bezel.
Tot 2 maal toe bijna de juiste deal kunnen sluiten voor dit horloge echter werd de eerste verkoop last minute terug getrokken en had de 2e verkoper een reguliere klant die langs kwam in zijn boutique waaraan hij het horloge uiteindelijk verkocht heeft. De zoektocht gaat verder…
Gezien ik het forum regelmatig in de gaten hield dacht ik dat het wel eens tijd was om een account aan te maken.
Mocht iemand tips hebben zijn deze natuurlijk van harte welkom!