Voorstellen geboorte-horloge eerste kind

Voor die prijs heb je een Grand Seiko HAQ, ik zou zeker tissot, citizen en seiko eens bekijken!
Je vraag is ook heel ruim zonder eisen of indicaties naar wat je smaak is :wink:.
Zeer veel proficiat met het nieuwe gezinslid :partying_face:

Je zou ook eens bij Nomos kunnen kijken. Die hebben tevens een graveerservice.

Hier de nomos die ik heb aangeschaft bij de geboorte van mijn zoontje:

15 likes

Netjes :ok_hand:

1 like

Tegenwoordig kunnen veel kinderen helemaal geen analoge klok meer lezen. Mijn dochter is lerares op een middelbare school. Zij moet werkelijk zeggen: “om 13:40” begint de volgende les, als ze “tien over half twee” zegt begrijpt de helft van de klas oprecht niet wat ze bedoelt. Ze kunnen alleen de digitale klok van hun telefoon en smartwatch aflezen.

TS, koop wat je zelf mooi vind. Als je kind groot is loopt iedereen met zo’n achterlijke smartwatch.

1 like

Welkom!

1 like

De keuzes waar ik voor sta zijn

Cartier santos medium
Tudor Black Bay 58 gmt
Grand Seiko gmt sbmg003

2 likes

Dat is flink over budget?

HF approved!

2 likes

Rond de 2000 vond ik helaas niets wat me kon bekoren. Als ik dan veel horloge wil hebben moet ik al kiezen voor een microbrand.

Het mag wel iets speciaal zijn, deze drie keuzes zijn ook horloges zonder open caseback, dus er is de optie om ze te laten graveren met de geboortedatum van mijn dochtertje.

1 like

Easy

3 likes

Misschien een raar idee, maar schaf het horloge aan en graveer het later. Vind je het na een paar maanden toch niks dan zit je niet met een horloge waarvan de waarde flink onder te lijden heeft gehad door het graveren. Het gebeurt dat mensen een horloge kopen voor een speciale gelegenheid en zich binnen no time toch bedenken.

2 likes

Dan moeten ze voor in de toekomst dus iets anders gaan verzinnen om de ‘kloktest’ te vervangen die nu in de onderzoeken zit om dementie vast te stellen.

1 like