Voorstellen - Gérarh, 1976, Tilburg

Allen,

zo af en toe lees ik dit forum, om informatie in te winnen, of gewoon als leuk tijdverdrijf.
Leerzaam, leuk, en aansluitend op mijn horloge interesse, wat wil een mens nog meer…?
Inmiddels besloten om me te registreren, en dan vind ik het wel zo netjes om me voor te stellen.

Zoals de titel al aangeeft, mijn naam is Gérarh [spreek uit als het Franse Gérard, alleen schrijf je het dus met een H op het eind i.p.v. een D, bedankt pa en ma zal ik maar zeggen], ik ben van 1976 en woon in Tilburg. Geen echte Brabo, maar inmiddels woon ik er al zo lang dat ik er goed voor door kan gaan.

Sinds jaar en dag geïnteresseerd in horloges, en andere zaken die de tijd weergeven.
Vooral mechanische horloges hebben mijn interesse, maar andere horloges, en algemeen mechanische zaken, vind ik ook erg interessant. Voorbeeld, het lopen van een derailleur op een fiets en het ritmische getik kan ik prima naar kijken/luisteren, al is wielrennen dan weer niet een van mijn favoriete sporten…

Enfin, horloges in mijn bezit:

Tot 19-12-2019 was ik ook in het bezit van een Seiko Premier Kinetic Perpetual SNP005P1, maar het dievengilde besloot die mee te nemen bij een woninginbraak. De Hamilton zat 1,5 meter verderop in een watchwinder, maar dat heeft men laten staan [de inbrekers zijn gestoord door mijn thuiskomst waarschijnlijk]. Maar goed, dat is dus jammer. De Seiko was wel mijn 1e “serieuze” horloge, dus het doet nog steeds een beetje pijn… emotionele waarde is niet te vergoeden.

48 likes

2 foto’s is de max voor nieuwe gebruikers, daarom hier nog los de foto van mijn g-shock :wink: :slight_smile:

14 likes

Welkom bij de club Gérarh.

1 like

:wave:

2 likes

Welkom hier :+1: toppertje die Hamilton. Dat was mijn eerste HF horloge :ok_hand:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op het forum :+1:

1 like

Welkom op het forum, maar luisteren naar een derailleur?? :smile:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom!

1 like

Naja, iets genuanceerder dan, het geluid dat een fiets/de derailleur maakt, vind ik mooi.
Ik ga niet naar videos oid kijken om naar een derailleur te luisteren… :wink:

1 like

Mooie horloges, welkom!

1 like

Kijk, weer een Tilburger die het te pakken heeft! Groetjes :+1:t3:

2 likes

Welkom mede Tilburger :grin:

3 likes

Heerlijk wanneer er een peleton voorbij komt .
Dat ratelen en neuzen snuiten :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

Welkom op het forum !

1 like

Welkom! Hier ook een Tilburger, zijn er toch al een aantal lees ik zo :grin:

2 likes

Hallo Gerarh, leuk dat je hebt besloten je aan te melden. Veel plezier en een mooie plek om je bestaande collectie aan te vullen. En als je wilt heb je ook wellicht al de lopende actie gezien voor het goede doel: Update: 🚨 Actie voor het goede doel: HF Island puzzel, strip en de club van 100 is ingevuld. Wil je er toch bij? Dan kom je op de wachtlijst.

3 likes

Mijn beste,

Gérarh,van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom!

1 like

:wave: welkom Gerarh :wink:

1 like