Dag!
Nadat ik al enige tijd op dit forum aan het rond kijken was heb ik een tijdje geleden een account aangemaakt. Nu werd het toch tijd mezelf eens voor te stellen.
Ik ben dus Gin Karuzi, 29 jaar, wonend in het prachtige Groningen en sinds anderhalf jaar geïnteresseerd in horloges. Al voor een langere tijd houd ik erg van het dragen van nettere en exclusieve kleding (pakken, satorial enz). Door mijn interesse in kleding werd ik steeds geconfronteerd met prachtige dresswatches van anderen, dit maakte me hebberig. Ik liep altijd rond met een goudenkleurige Casio (helaas kwijt geraakt bij snowboarden), wat eigenlijk wel een leuk contrast gaf met de nette kleding. Toch bleef ik zoeken naar mooie dresswatches en anderhalf jaar geleden heb ik een vintage Omega Seamaster DeVille gekocht bij Scheich in Groningen. In de tussentijd zijn er wat horloges bijgekomen en probeer de locatie wat beperkt te houden:
Omega Seamaster DeVille (Gold cap, jaren 60)
Poljot Moscow Nights (Blue dial)
Citizen (chronograaf)
Een groene Rusische duiker
Casio A158WEA-1EF
Rolex Date (1550), gold cap)
Ben tegenwoordig erg tevreden met de collectie, zie er naar uit meer te weten te komen of horloges hier op 't forum!