Voorstellen Gipie

Hoi allemaal,

Wellicht niet de juiste volgorde, want ik heb al twee topics aangemaakt. Toch wil ik me graag nog even voorstellen. Ik ben 30 jaar en woon samen met mijn vriendin in het mooie Limburg. Al sinds mijn tiener jaren heb ik interessen in horloges. In die tijd heb ik mijn geld voornamelijk uitgegeven/verspild aan replica’s.

Gelukkig komt het verstand met de jaren “ zegt men”. Uiteindelijk dus toch de knoop doorgehakt om te sparen voor mijn eerste echte horloge. De eerste jaren wilde het niet echt vlotten, want ja de kroeg en reisjes snoepte het grootste deel van mijn budget op. In eerste instantie wilde ik erg graag een Benzinger kopen nadat ik de heer Jochen Benzinger in Maastricht ontmoet had (lang geleden). Echter na lang wikken en wegen toch besloten dat ik een robuuster horloge wilde hebben, dat ik zonder zorgen iedere dag om kon doen.

Al snel kwam de conclusie dat ik een duiker wilde hebben. Erg snel stonden er nog maar twee horloges op mijn lijstje namelijk; een sub en een PO. Rolex sprak mij als merk persoonlijk niet zo aan en ik vind de glazen caseback erg tof. Hierdoor gekozen voor de PO en hier ben ik nog steeds erg blij mee! Mijn mening over Rolex is wel veranderd. En mijn volgende project gaat een datejust worden.

Voorlopig zal het wel even rustig blijven met nieuwe aankopen, aangezien er dit jaar een kleine man bij komt. Dit is uiteindelijk ook de reden geweest om dit jaar de knoop door te hakken en de PO aan te schaffen.

Hieronder een foto van mijn huidige collectie.

Dus als eerste de Planet ocean 43,5mm
Dan een breil gekregen van mijn vriendin
En als laatste een exponent gekregen van mijn vader.

18 likes

Welkom op ons forum!
Leuke collectie. Enig idee uit welk jaar dat laatste horloge komt? Erg mooi om zoiets van je vader te krijgen en misschien later weer door te kunnen geven!

Gefeliciteerd trouwens!

1 like

Welkom! Toffe collectie heb je!

1 like

welkom HF. Toffe collectie

1 like

precies weet ik het niet, maar moet ergens begin jaren 80 zijn.

Welkom hier.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Mijn beste,
welkom op HF!

1 like

welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like

welkom en alvast gefeliciteerd.