Voorstellen; Gisae

Hallo mede-horloge liefhebbers,

Na lang rond gekeken te hebben op dit forum en me al een tijd geleden te hebben geregistreerd wordt het tijd om mijzelf eens voor te stellen. Ik ben Leon, 29, en beter bekend onder mijn nickname Gisae. Sinds een jaar of 2 ben ik besmet met het horloge virus. Dit is begonnen het met een afstudeercadeau; een Tissot PRC-200, en omdat het zonde was die dagelijks om te doen kwam er nog een Casio EF-500 bij naast.

Deze beiden heb ik nog altijd, maar in de tussentijd zijn daar al een horloge of 30 bij langs gekomen in een variatie aan merken, stijlen en uurwerken. Op dit moment zitten de volgende klokjes in mijn kist:

V.l.n.r.: 1. Tissot PRC200 w/ Hirsch Rivetta - 2. Seiko SNZH55 - 3. Seiko SNN215 w/ Hirsch Liverty - 4. 44mm Pilot 6498 handwinder w/ LBS double ridge strap from Weston straps - 5. OM Branco blasted w/ leather strap from Timepiecerepublic - 6. Casio MTD-1054 w/ Dievas bond nato

Daarnaast zijn de EF-500, een licht aangepaste Vostok Amphibia 090 en een verdwaalde HMT Chirag mijn dagelijkse ‘beaters’

Ook al heb ik redelijk wat horloges gehad, voor mijn gevoel sta ik net aan het begin van mijn ondekkingsreis door de wondere wereld van horloges. Er valt nog genoeg te leren en te beleven en hopelijk kan ik daar hier invulling aan geven!

Gr. Gisae.

Mooie collectie (tu) . Welkom op het forum.

Welkom (tu) Leuke collectie!

Welkom!

Mooie collectie. Welkom hier :slight_smile:

Groet Tecco

Mooie collectie en diversiteit, welkom op dit verslavend forum.

Eric

Welkom Gisae,

Je hebt in ieder geval een goede smaak!

Veel plezier hier :)-D

welkom!

wow, das toch zowat elke maand n nieuwe klokje. t H-virus heeft je aardig te pakken.

Mooie set al, en welkom natuurlijk:)

Welkom!

Mooie verzameling!!

Welkom, Leon! Leuke verzameling. En die PRC200 is idd een heel mooie! Mijn vader draagt 'm als dagelijks horloge op staal. Grappig dat de EF500 er qua ontwerp best wel veel van heeft. Ook zeker geen lelijkerd als beater. Veel plezier met de hobby en hier op het forum!

Mijn beste,

Leon, van harte welkom bij dit Mondiale horlogeforum, op Menselijke maat!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom!

Welkom en wat een mooie collectie!