Voorstellen - Googem

Hallo allemaal, na een aantal weken als gast op het forum te hebben rondgekeken vond ik het tijd om me aan te melden. En dan lijkt het me wel zo netjes om me ook direct maar even kort voor te stellen.
Ik ben inmiddels halverwege de veertig en interesse voor horloges is eigenlijk al lange tijd - latent - aanwezig.
Sinds ongeveer een jaar komt mijn zoon met enige regelmaat laten zien welk moois hij dan weer is tegengekomen op internet, dus eigenlijk is het zijn schuld dat ik binnenkort mijn vrouw moet gaan uitleggen dat ik iets meer heb uitgegeven dan ik van plan was…
Ik hoop hier het e.e.a. op te steken en een hoop mooie dingen te zien.

18 likes

Welkom hier!

1 like

Welkom en veel plezier hier op het forum.

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom,

Slappe excuses bedenken zijn we allemaal heel goed in. Je bent dus al aardig ingeburgerd.

Ook dit is volslagen normaal, zolang je je binnen deze community bevindt.

3 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom! :+1:

1 like

Ooowww, ik voel me al helemaal thuis :sunglasses:

1 like

Welkom op het forum.

Leuk dat jij en jouw zoon dezelfde interesse hebben. Voor mij persoonlijk ook heel herkenbaar.

Zodra je een nieuwe aanschaf hebt dan houden wij ons aanbevolen om de foto’s te bewonderen :wink:

Heel veel plezier gewenst.

1 like

Welkom Gert, veel plezier op het forum.

1 like

3 likes

Welkom op HF, veel plezier hier!

1 like

Probeer het niet uit te leggen. Ga ondergronds :joy::+1: welkom.:joy::+1:

1 like

Welkom

1 like

:joy::joy::joy::joy:

Welkom op HF !
Sterkte met deze prachtige verslaving !

20190823_073131

1 like

Welkom! In het sub forum gedeelte hebben we een hoekje speciaal voor dit soort gevallen. Van excuses waarom er weer een nieuw horloge moet komen (bijv. Schat, we zijn nu al 5 jaar samen en ik zou het zo leuk vinden om voor dit bijzondere moment een blijvende herinnering te hebben. Een horloge lijkt me ideaal, zodat ik elk moment van de dag kan zien hoe veel ik van je hou. Ik weet het, :face_vomiting:, maar voor een mooi horloge moet je diep door de shit gaan, tot ramen voor d’r lappen aan toe), tot rotsvaste verweer tegen haar protesten (bijv. Veel horloges? Het aantal schoenen/handtassen/kettingen/ringen/oorbellen/jurkjes/etc (doorstrepen wat niet van toepassing is) die jij hebt, dat is pas veel!).

:wink:

3 likes

Welkom en veel plezier

1 like

Welkom veel plezier hier. Welk horloge draag je nu dagelijks? Foto is altijd leuk :wink::watch:veel plezier op het forum!

1 like

Welkom Gert!

1 like

Welkom en een plezierige tijd op het Horloge Forum gewenst. Natuurlijk zijn we wel benieuwd naar de foto’s van je aangeschafte horloge’s!

1 like