Hallo allen, ik ben Hessel 41 jaar en woonachtig in het zuiden van Gelderland. Na 10 jaar dag en nacht een Hamilton Khaki quartz (H68551933) om de pols te hebben gehad kreeg ik halverwege juli de gouden kans om mijn droomhorloge te bemachtigen. De Seamaster ‘Peter Blake’ quartz (2264.50). Het verhaal (buy the seller) wat voor mij even zo belangrijk is als het horloge zelf klopte.
Het is een full set uit een van de laatste, al dan niet het laatste, productiejaar. In 2022 heeft het horloge nog een volledige service gehad vanuit Omega. Hij is ongepolijst, er zit wat rek op de band en her en der wat deukjes en krasjes. Maar daar stoor ik me niet aan. Kan de originele staat juist enorm waarderen.
Nu heb ik een vraag die wellicht al vaker is gesteld. De warranty kaart is helaas leeg, maar is ongeveer te herleiden wanneer het horloge is geproduceerd of aangekocht. Ik kwam er achter dat de standaard serial zoekmachines niet echt accuraat zijn. Op basis van het serienummer 90526XXX kom ik ergens begin 2009 uit. Maar ben benieuwd of iemand me meer kan vertellen. Alvast dank!