Voorstellen... het gevoel van vrijheid door een horloge

Een leuk en redelijk herkenbaar verhaal… Welkom!

1 like

Welkom !

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie forum. Gefeliciteerd met de Breitling.

1 like

Welkom op HF !

1 like

Herken me heel erg in dit verhaal. Wordt dit jaar ook 51 en weet dat ik geobsedeerd was door een automatische duiker die ik van een oom had gekregen. Met een zaklamp de lume opladen en onder de dekens kijken. Wat een simpele ziel was ik eigenlijk hahaha. Het merk en model staan me nog vaag voor de geest en het leek in mijn beleving het meeste op de Oris 65. Vandaar dat ik deze ook heel veel draag.
Ook Swatches heb ik veel gehad in mijn tiener jaren. Heb alleen nog een Scuba gekocht omdat het me doet denken aan mijn reisjes naar Spanje als jongere.In die tijd keek ik verlekkerd in een folder van Breitling. Als alles meezit heb ik binnen een maand mijn eerste Breitling om de pols als 50 jarige. Het is een verslaving waar je nooit vanaf komt.

2 likes

Wat een prachtig verhaal! Mooie binnenkomer. Mijn eerste horloge was een flikflak hahaha! Maar jeetje wat was ik daar trots op!
Welkom en geniet!

Groet,
Thijs

1 like

Kleurrijke intro, welkom hier! Weet waar je aan begint… :grimacing::wink:

1 like

Erg leuk verhaal. Welkom!

1 like

Welkom hier en herkenbaar verhaal.

Ook ik heb de nodige horloges gehad en helaas weinig bewaard. Wel heb ik mijn eerste echte merkhorloge nog, een Seiko uit de 80’er jaren. Analoog en digitaal, en loopt nog als de brandweer na een service en nieuw glaasje.

Ik kan me nog herinneren dat ik met een neef gebiologeerd minutenlang naar de eerste digitale horloges heb staan kijken in een etalage. Het had en heeft nog steeds iets magisch.

En die Breitling: wow, dat is een serieus horloge.

1 like

Welkom

1 like