Voorstellen: horlogeliefhebber sinds m'n 4e

Mooi introductie verhaal. Zo te lezen ligt er al een knappe collectie. Dat krijg je als je op zo’n jonge leeftijd al besmet raakt met het Virus Horlogeritus. Veel plezier gewenst hier!

les-gens-tenant-welkom-33182297[1]

Welkom! Pica’s?

Welkom, Dam en nog veel plezier op ons forum.

Welkom, en wat een uiteenlopende collectie, zou die graag op 1 foto zien :wink:

Welkom hier bij HF !
Ja foto’s zien we graag.

Het plankje :smiley:

De andere waardevolle zijn veilig opgeslagen. De Rolex mag buiten spelen omdat ik die nu actief draag!

2 likes

Welkom!

Beste Dam,
welkom op HF!

Welkom Dam, mooie collectie heb je

Welkom, leuke collectie. Uiterst rechts spreekt mij het meest aan :stuck_out_tongue_winking_eye: Veel plezier hier op het forum!

Die met die doorzichtige wijzerplaat is ook heel apart.
Die Rolex valt wel een beetje weg bij de rest!

2 likes

:rofl:

en nog een doorzichtig uurwerk ook!

Leuke en (pijnlijk) herkenbare intro!

Als jochie uit 020 zie ik behoorlijk wat parallellen met waar het bij mezelf begon… Inclusief het tijdens mijn schooltijd bij juwelier Dik in de Beethovenstraat staan gapen naar de Chronomats… Overigens kocht ik die later zelf als herinnering aan een project want mijn ouders trokken ergens een lijn als het ging om mijn horlogegekte.

Veel plezier hier en wat een veelzijdige verzameling die je daar laat zien. Van alles wat, zal ik maar zeggen.

BTW: ik hoop dat er onder dat plankje een kussentje ligt want de meeste horloges houden niet zo van salto’s richting de vloer :wink: .

Tot ziens hier op het forum!

:sunglasses:

Zo nou, opeens zie ik mezelf staren naar de Breitling horloges in de etalage, laaaannngggg geleden. Brunott in Rotje toentertijd nog trouwens! Waar m’n moeder ook de G-Shock voor me kocht, bedenk ik me net.

1 like

Welkom

Welkom.

Nou, zo natuurlijk is het niet om Grönefeld One Herz Rosegold-geld uit te geven aan een Richemont. :slight_smile: Koopt Nederlandsche Waar!

Dat gaat je geld kosten, ik stel voor om rustigjes aan te sparen, dan kom je er waarschijnlijk sneller. Of ik moet steeds dingen fout doen, dat kan ook. :thinking:

Welkom! Liefhebbers zoals jij zijn altijd een aanwinst voor dit forum

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.