Voorstellen + info over Tudor

Beste forumleden,

Beginnend met een introductie; vanaf de 1e communie heb ik een horloge-tik. Iedere 2 jaar een nieuw klokkie destijds digitaal met zoveel mogelijk functie’s, vervolgens diverse Swatchen, een Pulsar op lichtcellen en nu. Tissot PRS 200 (dagelijks) en 2 gouden uit de familie (handopwinders) van Eterna en Prisma.

Nu ben ik al een paar maanden op zoek naar de vervanging voor de Tissot en heet mij een Tudor Prince Chrono het pad gekruist. Op zoek naar info over dit horloge, ben ik op dit forum uitgekomen en ik hoop dan ook dat jullie mij op weg kunnen helpen:

Tudor wordt blijkbaar in NL niet (meer) geleverd, volgens een aardig juffrouw bij Schaap en Citroen en elders op het wereldwijde web kan ik ook geen info over nieuwprijzen vinden. Hoe kom ik hieraan?
Na diverse sites bekeken te hebben krijg ik de indruk dat de modellen uit de jaren 90 het meest gewild zijn. Komt dit doordat toen de case en kroon nog van Rolex waren?
Is EUR 1.600 een reële prijs voor een exemplaar uit feb. 2007 in Duistalnd geleverd met alle papieren en box?
Iemand ervaringen met Tudors?

Alvast bedankt en groeten,

Ferdinand

Ik weet niet veel over Tudor, maar je zou hier eens kunnen kijken voor prijzen, een bekende en NL man en vrouw gevestigd in D’land.

IK HEB ZE VAKER ZIEN STAAN BIJ eBAY DUITSLAND
WWW.EBAY.DE

IK HEB ZE VAKER ZIEN STAAN BIJ eBAY DUITSLAND
WWW.EBAY.DE

www.rueschenbeck.de
Deze heeft diverse Tudors op voorraad.Via email informeren naar zijn prijzen en dan zelf een tegenvoorstel doen.Zo werkt dat.Succes

Wellicht niet direct antwoord op je vraag, maar ik was vorige week in Barcelona en zag daar in de etalage van een betere juwelier een aantal nieuwe Tudors liggen. Er moet volgens mij via internet toch wel wat meer info te krijgen zijn?
succes met je zoektocht verder,

Dennis01

En Gerdinand heb iets aan de adviezen gehad? Is het gelukt? Henri

@ Henri,

Zeker…, ik ga aankomende zaterdag de Tudor (occassion) bekijken die ik op het oog op.99% zeker dat dit 'm gaat worden! Ik zal tzt wel een foto plaatsen, van de mogelijke aanwinst.

Groeten,

Ferdinand

Tudor is idd een leuk merk. Het is zeg maar het “goedkoope” dochtermerk van Rolex. Het wordt ook van rolex onderdelen gemaakt, de kwaliteit is rolex en ook de crown is voorzien van het kroontje.
Er zijn een paar amerikaanse websites waar je ze kunt bekijken/kopen. O.a. deze: http://www.orolus.com

Bedoel je zo een?

http://www.r-l-x.de/wbb2/thread.php?threadid=63911&sid=

hans

Heb je succes gehad met de aankoop? Henri