Ik ben Chris, 27 jaar en al een hele tijd gek van horloges. Dit jaar wil ik waarschijnlijk de Speedmaster aanschaffen type 35705000. Maar wil graag nog wat informatie…zoals:
Bij welke ‘grijze’ dealers kan ik terecht? Want het verschil is toch dik 800 euro tegenover de juweliers.
Ik wil geen Speedmaster die jarenlang ‘op de plank’ heeft gelegen, dus wat is het serienummer van 2011? (heb zelf 77****** gezien)
Vaak zijn de kaartjes nog ‘open’, maar wat heeft dat voor nut? 10 jaar dragen en als er iets kapot zou gaan aanspraak maken op garantie? Ze zijn niet helemaal achterlijk bij Omega. Los nog even van de vraag dat hun service heeeeeeeel erg lang duurt.
Nee hoor, uiteraard zijn er meer grijze aanbieders. Kijk eens in het topic ervaring met verkopers en klik ook eens op de banners die op het Rolexforum staan. daar worden ook wel Omega’s aangeboden. http://www.rolexforum.nl/
Je kunt de speedy ook reserveren en op je verjaardag ophalen en dan laten aftekenen.
Dan is ook het geld op je verjaardag van je rekening en kun je tegen je visite zeggen dat je hem vanmorgen heb opgehaald…