Welkom Lekker diverse verzameling
Welkom Co! Lekker setje heb je al hoor. Wat is gouden horloge, op de gouden band? Vind ik wel een tof ding!
Wat betreft duikers: ik snap wat je zegt, want ik heb het ook jaaaren afgezworen. Maar door steeds verder in de horlogehobby te duiken (leuke woordspeling) gaat je smaak vanzelf ook verbreden denk ik. Zelf heb ik ook 16,5cm polsen en mijn eerste duiker (Certina DS Action 38mm) bevalt super.
Enfin, koop vooral wat je zelf mooi vindt. Veel plezier op HF!
Bedankt @Waddap ja kan niet anders zeggen dan dat het een prachtige Certina is en tevens een mooi formaat (het is niet zoon bulk van een horolge rond de pols zegma )
Dit is een Seiko SQ heb deze van me schoonvader gekregen die hem helemaal had afgedragen.
Heb er al een nieuw glaasje ingezet een nieuwe bezel en de band schoongemaakt en weer goed afgesteld. ben alleen nog opzoek naar de 2 ontbrekende indexen.
Thanks! Dat idee had ik dus ook altijd bij divers. Maar de kleinere formaten zijn echt wel upcoming op dit moment. Maar nogmaals: esthetisch moet het je ook aanspreken natuurlijk.
Tof ding! Had gedacht dat het een Orient was.
Welkom…
Welkom Co! en heel veel plezier gewenst hier! Mooie collectie!
Welkom Co
Geen dank.
Laten nu zowel Seiko als Squale betaalbare 38mm duikertjes (skin-duikertjes, maar toch) in het assortiment hebben, waarbij de keuze tussen Solar, Seiko 4r35 en Sellita SW200 (of was het ETA 2428?) gemaakt kan worden.
Zo veel keus. Zelfs tot aan de BB54 aan toe, al vind ik dat te veel geld voor een duikhorloge. Persoonlijke tic: ze moeten vervangbaar blijven.
Maar leuke eclectische verzameling verder.
Ik vind een Grand Seiko uitstekend tegengif voor dat probleem.
Van harte welkom!
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom Co op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Wat een mooie dag om lid te worden!
Een mooie tijd hier toegewenst.
Welkom op het forum !! Mooie gevulde dozen Worden er alleen maar meer
Welkom op HF Co. Mooie gevarieerde collectie. Dat wordt een horloge doos erbij kopen vrees ik
Nogmaals bedankt allenmaal! En @Fate_Amenable_To_Change leuk hoe u altijd met mooie voorstellen en nuttige informatie komt. En ja Die Squale is natuurlijk wel heel gaaf en zeker mijn tijd waard om eens verder te bekijken. Haha ja een GS als remedie tegen een Rolex misschien eerst dat eens proberen want ook dat zijn natuurlijk prachtige horloges.
Welkom!
Welkom op HF Co, mooie verzameling👍🏻
Welkom Co!
Welkom bij de club
Welkom!
bedankt, @pasd hoop dat de verbouwing en de verhuizing allenmaal gelukt zijn. ( heb natuurlijk ook het Grand touring topic gevolg )