Zo als de meeste die zichzelf voorstellen lees ook ik al een tijdje mee, en heb hiervan al super veel opgestoken.
Over mij ik heet Co 31 jaar jong en ben woon achtend in het mooie Zeeland.
heb 2 mooie dochters en zo cliché als dat het is dit is echt het mooiste wat in mijn leven gebeurd is.
Terug naar de horloges heb eigenlijk altijd wel een horloge om gehad vanaf jongs af aan.
Maar het echte virus heeft mij onlangs pas gepakt. ik mocht toen van mijn vrouw een horloge uitkiezen. toen ben ik hier op het forum beland en sindsdien dagelijks om natuurlijk mijn favoriete topics te lezen.
Het moment om mijzelf nu maar is voor te stellen is omdat ik ook wel is een vraag heb, en dan natuurlijk wel is wil mee praten. Tevens omdat ik gisteren een stukje las in het topic: Wat dragen wij vandaag, daar las ik wat informatie van Fate_Amenable_To_Change over diashock.
Het kwam eigenlijk omdat ik niet wist waar Incablok voor stond en nu grofweg wel dus dat was voor mij leerzaam dank daarvoor!
Mijn persoonlijke voorkeur dan, als ik naar mijn horloges kijk zie ik wel een patroon dus dat mogen jullie zelf invullen. En ja geen duiker voor nu liggen daar mijn interesse niet maar dit komt voornamelijk door mijn kleine kinder polsjes ( +/- 16.5 cm ) .
Maar goed zeg nooit nooit want er zijn ook genoeg kleine duikers en wie weet wil ik er ooit toch eentje in eigen bezit hebben.
Horloges die ik dan ooit nog graag zou hebben zeker!
Eerst kwam ik hier en dacht ik een Rolex dat moet ik niet hebben. Maar dan na een tijdje al dat Rolex geweld hier op het forum gezien te hebben ben ik het toch zeker gaan waarderen.
voor nu heb ik net een Citizen Eagel 7 die wat weg heeft van een datejust dus ik ben even voorzien.
Maar goed er zijn altijd meer wensen zo vind ik een,
Citizen Chronomaster en zowel de Grand Seiko Snow flake erg gaaf.
Nou zal het hierbij laten en als je het heb gelezen dank daarvoor, hoop hier op het forum nog veel bij te leren en natuurlijk mooie plaatjes te zien.
Heb jij even geluk! Er zijn veel vintage duikers, in mooie kleine maat, te koop. Bijvoorbeeld een leuke en (nu nog) betaalbare '80s of '90s TAG Heuer duiker! Verder zijn we, na een paar jaartjes GROTE horloges, gelukkig nu weer terug bij meer bescheiden maat duikershorloges. Zo zijn er bijvoorbeeld de Tudor BB54 (37mm), de Tissot Seastar 36, de TAG Heuer Aquaracer 36, de Certina DS Action Diver 38 en de Super Squale (38). Keuze zat weer, dus!
Nou ja, lekker blijven kijken, lezen en meekletsen op het forum en dan zie je vanzelf wel welke kant het opgaat! Veel plezier, in ieder geval!
@TagEd je hebt helemaal gelijk misschien zou ik me er ook een wat meer in moeten verdiepen.
Vandaar dat ik ook zij zeg nooit nooit haha. Maar goed bedankt voor de leuke ideeën die ga ik zeker is uitpluizen vooral de vintage duikers.
Welkom! Voor de rest kan ik mij alleen maar aansluiten bij @TagEd. Zijn tegenwoordig gelukkig een hele hoop leuke duikers voor de mensen met de wat dunnere polsen (waar ik zelf ook onder val). Veel plezier met de zoektocht!
Wederom bedankt @Zirx nooit geweten dat je ook uit Zeeland kwam maar fijn om te horen dat er ook iemand in de buurt is met super mooie horloges en daar ook nog eens mooie foto’s van maakt! en @RickyG6 je hebt een goed punt ookal heb ik een mooie 40mm horloge maar die krijgt door het formaat erg weinig polstijd.