Hallo leden van het horlogeforum.
Al enige tijd heb ik jullie forum schaamteloos gebruikt om mijn kennis van horloges te vergroten. Inmiddels heb ik, op advies vanuit o.a. dit forum, bij Ramon een Sub Date aangeschaft. Samen met mijn zoon is de keuze gevallen op een 2009 versie ipv een nieuwe no date.
In het verleden had ik al diverse horloge’s gekocht, en ook alles gedragen zoals het hoort. Voor mijn huwelijk in de jaren 90, een Omega Constellation. Bij de geboorte van mijn dochter een Seamaster PRO 300M.
Zo door de jaren heen, nog wel wat verschillende horloges gekocht waaronder ook een Apple Watch. Deze alleen om wat kilo’s eraf te halen, die ik in al die jaren verzameld heb. (Behalve horloge- ook een bbq liefhebber )
Ik gebruik het forum nu o.a., om me te oriënteren voor een horloge voor mijn zoon, die inmiddels ook een horlogevirus te pakken heeft. Mogelijk dat ik ook nog ga kijken, om een enkele horloge te verkopen via dit forum. Ik heb geen idee of er animo is voor TW Steel horloge’s of dat ik dat beter via de MP kan doen.
Samengevat: Hier ben ik dan, en misschien wel tot ziens binnenkort op de Rikketik.