Voorstellen Jimmyk12 + NA

Hallo allemaal! Na een behoorlijke tijd van meelezen komt nu een tijd van voorstellen.

Mijn naam is Jimmy, 29 jaar en kom uit de regio Enschede. Ik heb onlangs op de valreep van 2023 op het jaarlijkse tripje naar Sluis-Zeeland mijn eerste horloge gekocht! Dit ging als volgt…

Zoals ik eerder schreef, mijn vriendin en ik gaan jaarlijks naar Zeeland en doen dan ook Sluis aan. Jaar in jaar uit kijk ik in de etalage van juwelier Fliers. Nogmaals ik heb iets met Sluis… ik heb een tijd geleden besloten dat dit de plek ging zijn waar ik mijn eerste horloge wilde gaan kopen.

Nu komt het mooiste nieuws! In Maart mogen wij onze eerste kleine verwelkomen! Mede om deze bijzondere gebeurtenis heeft dit mij zo enorm aan het denken gezet dat de tijd kostbaar is en ik weet het! Heel cliché…
Maar dit jaar (2023) voelde voor mij als het juiste moment.

Afgelopen december was het zover, tweede kerstdag… we gingen weer voor een paar dagen naar Zeeland.
Eenmaal aangekomen in Sluis kon ik niet meer wachten, ik moest en zou meteen naar de juwelier, kijken naar het horloge wat mij al meer dan een jaar in z’n greep hield… de Tudor Royal.

Het hele gamma kwam op tafel om te passen, Royal’s, Black Bay’s 41, 54 en 58. Verschillende types van Breitling en van Tag Heuer

Maar ik kon eigenlijk alleen maar kijken naar de Royal…

Het eerste moment dat ik het horloge om mijn pols had voelde enorm bijzonder. Ik en mijn vriendin waren direct overtuigd. Dit moest hem worden!

Overigens ben ik echt waanzinnig geholpen door Fliers, het voelde als een drempel om naar binnen te stappen. Maar ze hebben mij en mijn vriendin daar echt een super beleving gegeven. Eenmaal binnen was dit drempel gevoel direct weg en ik durf nu hardop te zeggen dat als ik ooit weer een horloge ga kopen, dit zeker weer hier gaat gebeuren.

Ik heb het horloge nu bijna een maand in bezit en elke keer als het tevoorschijn haal, begin ik te stralen.

Het gaat om een Tudor Royal blue date+day 41mm.

85 likes

Van harte welkom Jimmy :+1:

Welkom Jimmy en mooie NA!

Welkom Jimmy. Mooie Tudor. Veel plezier hier.

Welkom Jimmy…altijd mooi een Tudor
Geniet van het forum!
.

Welkom…:+1:

Welkom bij je nieuwe verslaving

Welkom! Wat een leuk verhaal, gefeliciteerd met je nieuwe horloge maar nog meer met de kleine op komst, :crossed_fingers:t2:

Leuk verhaal en een zeer mooie NA :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Sluis is een prachtig dorpje in Zeeland.
Gefeliciteerd met je NA. Maar het grootste kado ga je nog ontvangen :100:

Welkom :partying_face: en dubbel gefeliciteerd :+1:

Gefeliciteerd! En welkom.
Erg mooi horloge! Geniet ervan :smiley:

Prachtige Tudor :ok_hand:

Mooie NA - welkom!

Welkom Jimmy !

Welkom. Veel plezier op het forum: veel plezier met de prachtige Tudor.

Welkom Jimmy!:+1:

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier.
Mooie Tudor gekocht, proficiat, maar het mooiste moet nog komen!!:watch:

Goeie binnenkomer! Welkom!