Voorstellen - Juiced

Hallo allemaal,

Na twee maanden (actief) mee te lezen met de vele topics wordt het toch tijd dat ik mezelf even kort voorstel.
Mijn naam is Lex, 23 jaar en sinds kort woonachtig in het mooie Düsseldorf waar ik een bedrijf aan het opzetten ben.

Mijn “passie” voor horloges is twee jaren geleden overgekomen in Japan (een top land!), waar ik bij een introductie van het merk GS aanwezig mocht zijn. Hierna ben ik veel gaan kijken naar de welbekende youtube filmpjes en beetje bij beetje bijgeleerd over de horlogerie.

Met geluk ben ik 6 maanden na mijn eerste kennismaking wederom naar Japan gegaan en heb ik deze kans aangegrepen om een GS aan te schaffen (SGBX 071).

Momenteel ben ik rustig rond aan het kijken naar de volgende stappen voor een nieuwe horloge, waarbij ik hopelijk volgend jaar een uitbreiding aan ga doen. De voorkeur (momenteel) gaan uit naar een:

  • Rolex Submariner 114060
  • Rolex Explorer 214270

Maar zoals het met veel is, wie weet. Wellicht kom ik in aanraking met een andere beauty waar ik verkocht aan wordt.

Hieronder nog een korte sneak-peak van mijn GS, die ik nog steeds met veel plezier draag en (nog) niet bij een ander om de pols heb gezien.

Groeten,

Lex

27 likes

Welkom en veel plezier op het HF!

Ps: Zie ik het nu goed dat de kast (o.a rechts onder de kroon) beschadigd is :flushed:? Of toch weerspiegeling/ lichtval.

1 like

Dank!
Dat is (gelukkig) de weerspiegeling, het was een snelle foto;).

1 like

Welkom!

1 like

Welkom👍🏽

1 like

Welkom hier! En wat een mooie GS :heart_eyes:

1 like

1 like

Mijn beste,

Lex, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom👍

1 like

welkom

1 like

Welkom

1 like

Welkom

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom, Lex en nog veel plezier op ons forum. Mooie GS en succes met het verwezenlijken van jouw bedrijf.

1 like

Welkom Lex!

1 like

Beste Lex
welkom op HF … enne: mooie GS! :heart_eyes:

1 like

Welkom, enne Düsseldorf, mooie stad…

1 like

1 like