Goedeavond,
Ik zal me even voor stellen ben Karsten 39 en ben nieuw hier.
Ik ben al zo wat van af mij 12e geïnteresseerd in horloges.
Dit komt door dat ik toen ik 12 jaar was voor het eerst een horloge kreeg waar ik nu achter ben dat het een best goed merk was een Seiko.
Toen nog niet helemaal bekend met de merken.
Langzaam groeide de interesse en ja de merken als Breitling en Rolex kende ik toen wel. Maar vond dat altijd van die ja netjes gezegd woonwagenbewoners horloge.(Niks mis met die mensen ken er een aantal)
Maar ik werd echt verliefd op horloges door de Bond films en dan vooral de omega horloges. Lange tijd was het een droom die nooit uit zou komen dacht ik altijd.
Op mij 17e kocht ik een Tommy Hilfiger horloge die heb ik nog steeds. Voor mij toen veel geld 250 euro. Maar toch altijd naar een luxer merk gaan kijken.
Zo ook naar andere merken gaan kijken zoals Rolex en er in verdiepen. En zo door goed sparen een Rolex datejust gekocht. Maar toen begon het pas.
Na een tijdje een omega x swatch aan Geschäft voor meer dagelijks gebruik. En niet veel latere een vintage omega speedmaster date.
Als je dan denk dat is wel voldoende nee morgen krijg ik mij laatste aanwinst tegen een omega seamaster diver 300m binnen.
Hopelijk komen hierna nog vele mooie stukken er bij.