Voorstellen Kees81

Goedendag allemaal,

Net als velen andere voor me, na enige tijd meelezen op het forum, toch maar eens een account aangemaakt.

Ik ben Kees, 42 jaren jong, woonachtig in het midden van het land en uiteraard heb ik een voorliefde voor horloges. Echter, een echt horloge is nog niet in mijn bezit. Buiten mijn functionele Fenix S5 van Garmin na dan haha.

Al jaren ben ik op zoek naar dat horloge welke mijn eerste echte aankoop zal zijn en waar ik geen spijt van krijg.

Ik vind namelijk vele horloges mooi. Ik heb een sterke voorkeur voor de Panerai, o.a. voor de PAM00526 en de PAM01109. Maar ook de IWC Portugieser en de Ingeneur chronogaph vind ik zeer mooi. Rolex Sky-Dweller, Daytona, Paul Picot Automatic Chronograph MoonPhase. Man, wat is er toch veel moois op de markt.

Betreft de automatische uurwerken vind ik het fascinerend dat ze zo’n klein uurwerkje in een kast kunnen stoppen. Om hier meer kennis van te krijgen heb ik onlangs het boek moderne uurwerkreparatie gekocht. Wellicht helpt dit, i.c.m het lezen op dit forum en wat online onderzoek, bij de keuze van mijn eerste Horloge.

Gegroet, Kees

43 likes

Welkom bij je nieuwe verslaving Kees.

2 likes

Welkom bij de club Kees.

2 likes

Welkom Kees :partying_face:, het lidmaatschap zal de keuze makkelijker maken: nog meer potentiële aankopen :joy:

2 likes

Welkom :+1:

2 likes

Welkom Kees. Veel plezier hier.

1 like

Welkom hier bij HF !
Goede keuze om mee te beginnen.

1 like

Welkom Kees, voor veel minder zijn er heel leuke dingen te koop hoor :wink:

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom Kees

1 like

Van harte welkom, Kees!

1 like

1 like

ook langs deze weg welkom

1 like

Van harte welkom!

Tip van Flip:
Passen, passen en nog eens passen.
Bezoek diverse AD’s :slight_smile:

1 like

Welkom Kees !!

1 like

Welkom Kees.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Kees!

Heel veel lees en leerplezier op dit gezellige forum!

1 like

Welkom en veel plezier Kees :wink:

1 like

Welkom, Kees! Je noemt een paar fraaie objecten als eerste echte horloge. Rustig oriënteren, horloges in het echt gaan zien, eens passen en ervaren. Je merkt vanzelf waar je dan echt de klik mee hebt. Geen haast. Maar wacht ook niet te lang :wink:

1 like