Goedemiddag,
Mijn naam is Robert, Nederlander, maar sinds zo´n 25 jaar woonachtig in Sevilla, Spanje.
Geen horlogefreak maar o.m. door dit forum wel geïnteresseerd geraakt. Aanleiding was het zoeken naar een nieuw horloge nadat mijn Tag Heuer na 30 jaar bijna dagelijks gebruik mankementen begint te vertonen, na vervanging van de batterij liep de minutenwijzer vast het moment ik in augustus de zee in dook. Ik zal hem hier ergens na moeten laten kijken zodra ik een betrouwbaar adres heb gevonden.
Naast deze TH bezit ik nog een 40 jaar oude, maar goed functionerende Seiko en een Luminox, ZEER bescheiden dus…
Op dit forum zag ik enkele dagen terug bij een forumlid een Seiko Baby Ice Monster te koop staan die mijn aandacht trok. Omdat ik geen lid was kon ik de verkoper niet contacten. Inmiddels wel lid, maar de advertentie verdwenen. Omdat het horloge al een tijdje te koop stond weet ik niet of de advertentie is ingetrokken of dat het horloge reeds verkocht is. Enige wat ik weet is dat de verkoper onder de naam J_H, H_J oid postte.
Ik zou het erg op prijs stellen om met deze persoon in contact te komen, maar geen idee hoe. Wellicht dat iemand mij daarbij kan helpen?
In de tussentijd blijf ik met veel plezier hier op het forum rondkijken, er valt enorm veel te leren. Complimenten aan de beheerders en leden, graag hoor ik iets van jullie.
Saludos,
Robert, Sevilla