Na zeker twee jaar hier rond gezworven te hebben zonder wat toe te voegen heb ik toch maar eens besloten een account aan te maken. De voornaamste reden hiervoor is het trouwhorloge van mijn vader waar een lamme sluiting op zit die ik graag vervangen zou hebben.
Zelf heb ik ook al een goede twee jaar een voor mijn doen serieus horloge, namelijk een Tag Heuer Twin time Carrera WV2116-FC6182. Het mooie van dit model is dat hij eigenlijk overal bij past en dat er toch iets meer op de wijzerplaat gebeurd als op de normale calibre 5 modellen. Verder is dit ook echt de maximale diameter die nog op mijn pols past vwb. Tag Heuer modellen.
Verder heb ik nog een Seiko 5 aangeschaft zodat ik kon uitproberen of een metalen band mij wel zint. Inmiddels na 1.5 jaar tot de conclusie gekomen dat het volgende horloge in ieder geval een metalen band dient te hebben.
Qua ultiem horloge neig ik al een tijdje in de richting van de Zenith Defy (waarschijnlijk te groot), JLC Reverso small seconds of toch iets in de Omega hoek.
Tijd voor een plaatje!