Voorstellen: LXVBjorn

Beste forum leden,

Ik ben al een heel tijdje lid van het HF, heb hier al prachtige klokjes gezien en enorm veel geleerd.
Daarom zou ik mezelf graag voor stellen, ik ben Bjorn en heb sinds jongs af aan een passie met horloges. Dit is begonnen in de juwelier van mijn oom en tante: Alfred en Monique, destijds eigenaren van Juwelier Burger. Vanuit mijn passie voor de klokjes heb ik besloten zelf een tot nu to “online” juwelier te starten: LxryVintage.

Ook wil ik jullie al bedanken, zonder alles wat ik hier geleerd heb van movement tot speciale edities van horloges had ik nooit met verstand van zaken aan dit nieuwe avontuur kunnen beginnen!

Met vriendelijke groeten,
Bjorn

24 likes

Welkom op HF :+1:t2:

1 like

Welkom hier bij HF !
Succes met de verkoop van klokjes !

1 like

Welkom, interessante site heb je! (FYI: ik heb geen enkel probleem met het woord klok/klokje voor horloge, maar er zijn forumleden die hierop nogal sterk en met hoon kunnen reageren, dus wees voorbereid).

Bedankt voor de tip :wink:

1 like

Van harte welkom en succes met je eigen onderneming!

1 like

Bjorn, hartelijk welkom jou toegeroepen door een HORLOGE liefhebber.

1 like

welkom

1 like

Veel plezier hier van vooral een Klokjes liefhebber.

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

Welkom!

Van harte welkom Bjorn :+1:

Welkom… klok…

1 like

Nou, alsnog welkom op HF, Bjorn! En wat ontzettend leuk, dat je het familievak zo voortzet! Veel succes en ik ga het in de gaten houden!

1 like

Leuk dat je hier nu actief mee gaat doen Bjorn!

1 like

Welkommmmmm

Welkom op HF!

Van harte welkom hier op het :watch: forum!