Voorstellen maboc

Goedemorgen allen,

Martijn Bos hier, gloedje nieuw lid van dit forum.

Al jaren kijk ik zo af en toe in de etalage van de juwelier of horlogewinkel, en ben altijd verbaasd over de enorme hoeveelheid merken/modellen/variaties. Af en toe zie ik een horloge waarvan ik denk dat is echt heel erg mooi. Maar…eigenlijk ga ik nooit echt tot een koop over. Dit vooral omdat ik horloges vaak toch wel echt heel veel geld vind kosten (ik schrijf bewust “veel geld” en niet “duur” :slight_smile: ).

Vorige week zag ik een Junghans horloge in een etalage, waar mijn hart echt wel sneller van ging slaan. Vandaar dat ik wat op het net ging zoeken, en zo kwam ik op dit forum terecht. Wat ik echt erg leuk vind, is dat ik hier niet alleen maar horloges van 5000Euro en duurder zie. Ik zie ook horloges voorbij komen voor de wat meer bescheiden portemonee!

Owja…
Zelf ben ik de eigenaar van een Seiko Premier Kinetic Perpetual (15…20 jaar oud denk ik) en (ik weet niet of ik het hier mag zeggen) een Samsung Galaxy 2

Tenslotte: ik ben een echte techneut, voor mij zullen vooral de wat meer technische georienteerde posts veel gelezen worden.

Anyway…nu al veel plezier gehad op dit forum door oude topics door te scrollen.

25 likes

Welkom en veel plezier op het forum!

Wij zien ook graag fotootjes van wat je in bezit hebt :wink:

1 like

Welkom op HF :+1:t2:

1 like

Dat komt zeker voorelkaar. Maar boomer als ik ben (aldus mijn kinderen) moet ik even gaan uitvogelen hoe ik dat het handigst kan doen :slight_smile:

welkom

1 like

Welkom bij de club!

1 like

Welkom Martijn!

1 like

Welkom :hugs:

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Dank allen alvast voor dit hartelijke welkom.
Mijn verwachting was dat het wel een paar dagen (of toch minstens uren) zou duren voordat er reactie zou komen. Dat was onterecht :slight_smile: :slight_smile:

Hoewel ik het hoe en waarom prima snap, moest ik toch een beetje gniffelen omdat ik nu een trustlevel en badges heb/krijg.

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Zoals gevraagd

5 likes

Welkom

1 like

Martijn, welkom op HF!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Martijn emot-tiphat

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Van harte welkom op dit prachtige forum!

1 like

Welkom op het forum Martijn :+1:

1 like

Welkom :four_leaf_clover::grin:

1 like