Voorstellen met een NA: Cacti

Goedenmiddag HF’ers

Het leek me een goed idee om me even voor te stellen, deze voorstelronde voeg ik samen met een NA, namelijk mijn Enicar Sherpa Date die ik dit weekend heb mogen ontvangen.

Ik ben al zo’n 2 jaar schaduwlezer op dit forum maar het werd tijd om dan toch eens de knoop door te hakken en lid te worden. Allereerst: ik ben niet per se grote cactusliefhebber :laughing:. Er stond per toeval een cactus voor me toen ik mijn profiel aanmaakte dus ik noem het maar een gebrek aan inspiratie.
Ik ben 19 jaar en studeer geschiedenis, misschien is dat ook een van de redenen dat ik een voorkeur heb voor vintage. Vooral Enicar krijgt mijn aandacht hoewel ik daar niet per se een reden voor heb, het zijn gewoon leuke klokjes.
Verder heb ik weinig toe te voegen dus bij deze de NA:

Slechts 34 millimeter maar voor mij prima draagbaar hoewel het toch de ondergrens is. Ik wil @malus65 bedanken voor zijn inzichten nadat ik een PB had gestuurd met enkele vragen.

35 likes

Welkom op het forum… :sunglasses:

@Jasper, @BasMaartenRoderick en @Sjoerd_K. Wij hebben er nog een jonkie bij!

2 likes

Welkom bij de club.

Welkom op HF en gefeliciteerd met je NA :+1:

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

Yeah, de nieuwe generatie horlogeliefhebbers! :wink:

1 like

Welkom!

One of us. One of us. One of us.

Welkom!

Leuk horloge heb je, maar dat is meer @Mafkees zijn ding geloof ik.

2 likes

Welkom op HF :+1:

Welkom op HF en mooie aanwinst!

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum! Ik zie dat je het Enicar Topic ook al gevonden hebt…:wink:

Wat zijn wij lekker mensen aan het taggen, hè? Zal ik nog een random iemand erbij halen? @Junior

2 likes

Beste Freerk,
welkom op HF!

Huh? Kan ik ergens mee helpen … of was je op zoek naar @youngwatchenthousiast? Jaja. we taggen gewoon door. :sunglasses:

Ah nou snap ik waarom je mij riep!
Ik voel me vereerd, in het rijtje jonkies en dat alleen vanwege mijn naam. … :wink:

PS @cacti, welkom enne mooie NA! Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Welkom!

Welkom op dit leuke forum.

Huh? Kan ik je ergens mee helpen?

3 likes

Jawel. @anon23521125EV vraagt of je ook even een jonkie wil taggen. Toch Guus? :wink:

2 likes

echt een jong persoon?
let me think… @Maxx_vdv

2 likes

Ik wilde net zeggen. Jij was wellicht een junior toen je lid werd van het forum, maar dat is ook vergane glorie ondertussen.

We worden oud. Over een paar jaar mag ik mezelf ook niet meer tot de jonkies rekenen

2 likes