Voorstellen met een NA: Cacti

Wat is er?:joy:

1 like

:point_down:

:joy:

1 like

Welkom!!

Welkom. Leuk, geschiedkundigen. Bekijk het anders zo: Een modern horloge is de culminatie van 3500 jaar wetenschapsgeschiedenis. Gerekend vanaf Babylonische schaduwklokken in 1500 BCE.

Als je Stonehenge meerekent omdat je de zonnewende-meting of landbouw-kalender theorie aanhangt is het de culminatie van zo’n 4000-4500 jaar geschiedenis. :slight_smile:

Misschien is modern zo gek nog niet. Ze zijn in ieder geval waterdichter.

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst, mooi die Enicar. Succes met je geschiedenis studie, ik heb iets met muziek- en kunstgeschiedenis. Ben inmiddels zelf ook een stukje geschiedenis😀.

doe mij wat dat betreft ook maar een modern klokje :wink:

Bedankt! kunstgeschiedenis is voor mij ook een leuk onderdeel binnen de discipline. Ik heb op de middelbare school ook nog 3 jaar kunstgeschiedenis gevolgd, een ontzettend gaaf vak en het geeft een leuke kijk op cultuur en plaatsen waar we ons bevinden.

Als verplicht bijvak voor m’n conservatorium opleiding heb ik 4 jaar kunstgeschiedenis gestudeerd, de meeste medestudenten vonden dat wat minder, ik vond het prachtig.

Dan heb je de juiste getagged :joy:

1 like

Bij mij vonden de meeste medestudenten het ook minder inderdaad haha, het is ook een interessedingetje natuurlijk.

1 like