Voorstellen met een NA!

Ha HF’ers,

Na 2 NA’s is het de hoogste tijd om mijzelf even voor te stellen. Ik kreeg 34 jaar geleden de naam Maikel op mijn geboortekaartje geschreven en heb een lange tijd de bovengemiddelde intresse in horloges weten te onderdrukken. Pas recentelijk is het onderdrukte wondje gaan etteren en bestaat de collectie nu uit 3 bescheiden modellen.

Na een “ik mis wat om mijn pols” opmerking, welke mijn wederhelft opving, heb ik een tijd terug een daily beater cadeau gekregen. Een Armani Exchange AX2163. Niks bijzonders, maar it does the trick en bevalt verder prima.

Maar ja… Dan komt het hè? Dan gluur je toch stiekem eens hier en daar. Je ziet mooi’s, en je raakt dieper verzuild in de miserie. Voor je het weet maak je een account aan op het Horloge Forum en is het eind zoek en ben je niet meer te redden.

Er gaan wat weken overheen en op een dag wandel je langs een etalage. Je hebt een korte tijd geen active herinneringen en loopt vervolgens naar buiten met een nieuwe aanwinst: een Seiko SSC771P1.

Ach, hobby’s mogen geld kosten. Dus we kennen het riedeltje wel. Er word wat geld opzij gelegd, je werkt wat diensten over enzovoorts. Want je holy grail, een Omega Speedmaster, kost wat meer dan een pakje boter. Rustig aan sparen dus, en ondertussen genieten van de mooie exemplaren die in het Speedmaster topic voorbij komen. Echter ontdek je dat er ook een klein broertje (of retarded neefje, net hoe je het ziet) bestaat; de Moonswatch… Laat ik nou zojuist weer zo’n gebrek aan actieve herinneringen moment hebben gehad toen ik vandaag in Utrecht liep.

Mijn meest recente aanwinst: De Mission to Mercury!

Erg blij mee! Ga nog wel even een ander bandje scoren, maar dat doet volgens mij bijna iedere nieuwe eigenaar van een moonswatch.

Greetz!

42 likes

Welkom bij de club Maikel.

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving

1 like

Welkom Maikel!

Vervelend voor je, dat de wond is gaan etteren! Maar des te leuker is de heling door middel van een NA als virusremmer! Bij de een werkt het wat langer dan bij de ander en jammer genoeg is het geen viruskiller.

Dat gezegd hebbende, gefeliciteerd met deze NA!

1 like

Van harte welkom, Maikel!

1 like

Welkom op HF Maikel en veel plezier hier gewenst👍🏻.

Sinds maart heb ik ook een Mission to Mercury, een erg leuk horloge om te hebben, gefeliciteerd!

1 like

Welkom Maikel !!

Welkom!

1 like

Welkom Maikel! Leuke collectie heb je al!

1 like

Welkom op HF, en veel plezier hier :+1:t3:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Ook gegroet.

1 like

Welkom bij de club!

afbeelding

1 like

Have fun :grinning: :grinning: :grinning:

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom en veel plezier met de nieuwe aanwinst!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Maikel! Leuk verhaal en veel plezier met je Moonswatch (en een goede jaarwisseling gewenst!)

1 like