Voorstellen met foto's Seiko Orient Meistersinger

Mooie collectie, en toch eigenlijk maar 3 merken die je het liefste hebt/had.

1 like

Aanvulling op bovenstaande:
De Meistersinger Unomatic gaat ook nooit weg.
Wat is dat een mooie klok! Ja, ik zeg klok. Is ook een flink horloge. Gisteren betaald via Chrono24, vandaag geleverd uit Zwitserland. Complimenten aan Taleda voor de snelle levering en de perfecte staat van het horloge. Het lijkt wel nieuw!

Iedereen bedankt voor het warme welkom!

5 likes

@laurentiuss
Bedankt en klopt inderdaad, Seiko Orient en Meistersinger zijn de/mijn favoriete merken.

Verder vind ik vele (ook vintage) Omegas prachtig, dus die mag ook in het rijtje.

Grönefeld, Van der Gang, A.Lange & Söhne en Breguet horen ook zeker in het rijtje, maar die zie ik ze alleen bij staatsloterijlotnummers gelijk aan trekkingsuitslag toetreden in mijn collectie🙂

1 like

Dat is een beste collectie, mooi! En welkom!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom, mooie collectie en veel leesplezier toegewenst!

1 like

Welkom, wat een reeks horloges. Een Ingersoll ook. Zie ik niet zo heel veel voorbijkomen op HF

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Een warm welkom op ons onvolprezen forum Jasper.
Veel inspiratie en leesplezier toegewenst.

1 like

Welkom. Schitterende collectie.

1 like

Dat het zo lang geduurd heeft voor dat jij je eigen aangemeld hebt :wink:
Is een beste collectie, veel leuke en niet standaard horloges.
Hoop dat jij jezelf wel kan beheersen, eenmaal op het forum zie je nog meer mooie dingen die je allemaal wil hebben. Geniet ervan en van harte welkom

1 like

Kijk, voorstellen en gelijk foto’s :+1: Gevarieerde collectie zeg, lijkt me nog een hele klus om te bedenken welke je wanneer gaat dragen :smile:

1 like

Welkom op het HF

1 like

Gelukkig was ik niet overal laat bij🙂

Dankjewel, leuk te horen. Ik probeer toch een beetje verschillende horloges te hebben

Hahaha, ja dat hoop ik ook😁

:+1:

1 like

Soms wel ja, dan sta ik als een jong meisje voor haar kledingkast😊

Maar ook heel vaak weet ik het precies.

En een enkele keer is het als in het restaurant…misschien had ik toch de ossehaas moeten nemen

Hoe dan ook, een heerlijk luxeprobleem😁

2 likes

Mooie en al behoorlijk gevorderde collectie :open_mouth:
welkom!

1 like

Tijdens mijn voorstelrondje sprak ik nog 2 wensen uit qua horloges
-een Omega Seamaster
-een Tissot Gentleman
De Omega zal een lange tijd toekomstmuziek blijven, maar de Tissot is vandaag binnen het forum gekocht.

Hij is werkelijk prachtig. Dit is zo’n horloge wat mooi is op de foto, maar wauw in het echt. :heart_eyes:

Ik vond het tijd mijn voorsteltopic te updaten. Ik ben nu 10 weken lid van het forum en ben daardoor uit mijn dozen gegroeid :blush:

Vandaag kwamen 2 dozen voor elk 12 horloges binnen. Heerlijk om dat in te ruimen :slightly_smiling_face:
Waar kwam ik achter? Eén doos kan ik volledig vullen met horloges uit mijn forumtijd. :rofl:

De 2 lege vakken: De Tissot gentleman die ik nu draag en een Junghans Meister Classic die dit weekend besteld is en deze week arriveert.

Vanaf nu moet ik maar one-in one-out gaan doen…moeilijk hoor, nog nooit afstand van een horloge gedaan. Gelukkig mag ik nog niet verkopen :wink:

3 likes

Welkom bij de club.

1 like

Hahaha. Ik zat de reacties op mijn voorsteltopic nog eens te lezen en kwam dit tegen.
Alsof je het wist @Haaren. 12 horloges in 10 weken :rofl:

1 like