Beste allemaal,
Ik ben Tommaat, nieuw op dit forum. Aangezien ik dit forum al tijden regelmatig bekijk en vaak positieve, hartelijke ontvangst zie voor nieuwe leden, heb ik ook maar de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld.
Ik ben student, 22 jaar jong. Op zich is studeren natuurlijk niet vervelend. Het probleem is dat bij studeren ook een studentenbudget hoort… Voor interesses als horloges blijft weinig geld over. Dat betekent echter niet dat mijn passie voor horloges niet groot is. Daarom blijft het vaak bij “kijken kijken en niet kopen”. Op dit moment heb ik 6 horloges. Waarvan nu 4 bij de hand:
Een Seiko5:

Een Fossil met zwarte kast (met best mooie lume trouwens):

Een Danish Design:

En als laatste een Pulsar van Titanium, met krasjes, geen stofjes :):

Verder heb ik nog een andere Seiko en een Meistersinger(ooit gekregen, niet mooi). Dus nog geen meesterwerken, maar ze geven wel de tijd aan :D. Als ik op dit forum kijk word ik regelmatig verschrikkelijk jaloers. Al die mooie horloges, ver boven mijn budget! Op dit moment neig ik sterk naar een Steinhart B-uhr, 44mm. Ik heb namelijk wat centjes over :). Probleem is dat veel horloges die ik mooi vind vrij groot zijn en ik ben niet overal even groot geschapen ;), met een polsomtrek van krap 17cm.
Een aantal exemplaren die ik verder mooi vind en nog op mn verlanglijstje staan :), om een beetje een impressie te geven:
Seiko SKX007
Pellikaan
Epos Sportive 3397
Epos passion 3369
seiko5 snk381
JS Watch Frisland
Sinn 756 Strap
Glycine Incursore II 44mm manual
Bell & Ross Vintage BR 123 Heritage
MSC Manhattan
Dus vaak staal, lederen band, meestal geen chrono oid. Maar er zijn altijd uitzonderingen! Als iemand nog iets leuks weet wat in dit lijstje zou passen (het liefst voor weinig geld), hoor ik het graag. Nog genoeg te verzamelen, dus snel afstuderen, een goede baan vinden en het lijstje afwerken, op weg naar een nieuw lijstje!
Groeten!