Voorstellen met mijn NA: Rolex 16234 1990

Van Harte Welkom!
We kijken uit naar je posts!

Mooi horloge!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom, enjoy!

1 like

Welkom & van harte met je horloge. Langedyk heeft vaak een leuke collectie Datejusts inderdaad! Onlangs telefonisch contact gehad en hij gaf aan dat ze veel in Zuid-Europa inkopen. Als er netjes garantie op zit gewoon prima, maar ik begrijp je nieuwsgierigheid helemaal.

2 likes

Welkom , mooie aanwinst , gefeliciteerd !

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom en een prachtige aanwinst.

1 like

Welkom hier op het forum

1 like
1 like

Welkom op het forum! Je Dj is schitterend!

Voor een horlogemaker bij jou in de buurt, kijk hier:

Voor doosjes kan je misschien op Ebay kijken.

1 like

Welkom en nog veel plezier op HF.

1 like

Proficiat! Mooie Datejust met een mooie zwarte plaat!

1 like

Ben er nog steeds helemaal weg van! Bedankt!

Prachtig! De DJ met zwarte diial blijft ook mijn favoriete DJ. Maar inmiddels is er toch niet meer … Dit forum doet rare dingen met je. Je bent gewaarschuwd!

1 like

Prachtige DJ! Ik ben zelf 27 en kom ook uit drenthe, en hopelijk binnenkort ook bezitter van een datejust! :smiley:

Ook ik heb maandag een afspraak bij langedyk, hoop wat moois te scoren. Twijfelde op de foto’s een beetje aan de echtheid van de band maar we gaan voorzichtig kijken. :slight_smile:

1 like

@Wiepa

De banden zelf hebben ook serie nummers. Check vantevoren even of de band ook past bij je referentie van de datejust! Verder doet hij niet moeilijk over het wisselen van banden, mits refs kloppen van de banden en het daardoor uitwisselbaar is!

Heel veel succes!

1 like

Alsnog welkom op het Horloge Forum D., prachtige Rolex “Kartelrand”, veel plezier hier gewenst! Mijn vader is geboren in Drenthe (Klazienaveen).

1 like

Hallo daar. Welkom hier.

We hebben er weer één.

Je woont in Drenthe, da’s inderdaad mooi motor ried’n. Kom daar vaak, omdat ik om de hoek zit. :+1::upside_down_face:

1 like

Dankjewel, ik zal laten weten hoe het afgelopen is en of ik wat gescored heb! :slight_smile:

1 like