Voorstellen met nieuwe Submariner(!!)

Beste forummers,

In de zoektocht naar mijn eerste “echte” horloge enkele goede tips hier van het forum geplukt. Daarom wil ik me graag even voorstellen en jullie mijn nieuwe aanwinst niet onthouden!

Ik ben een 33-jarige Noorderling en fan van horloges. Op mijn keuzelijst stonden een Superocean Heritage, Panerai PAM00510 en een Submariner no date.

Gisteren dan toch overstag gegaan en een splinternieuwe Submariner 114060 aangeschaft, wat een plaatje!
Met een klein uurtje over in de planning naar binnen gestapt bij een AD. Na de lege vitrines te hebben aanschouwd, werd er uit de kluis toch een 114060 tevoorschijn gehaald. Even gepast en gelijk verkocht. Op maat maken, afrekenen, en kleine 45 min. later stond ik weer buiten met Rolex in de hand.

Ik vond dit een bijzondere en leuke ervaring, mede door de gastvrijheid en vriendelijkheid van de AD. Ook erg bijzonder om mijn eigen naam terug te zien op de garantiekaart. Genoeg tekst, de plaatjes spreken voor zich!

62 likes

Welkom en proficiat met dit zeer mooie horloge, geniet er van :+1:t2:

1 like

Daarna ook gelijk een staatslot gekocht hoop ik met zoveel geluk :yum:

7 likes

Haha, dat hoor niet hé, er worden hier paginas volgeschreven over wachtlijsten waar je tot je pensioen op staat :joy:

2 likes

Kort maar krachtig maar gefeliciteerd met je pracht van een aanwinst.

2 likes

Alright! Gefeliciteerd! :sunglasses:

1 like

Mooi verhaal en leuk dat betreffende AD deze Sub jou gegund heeft :+1:
Veel draagplezier gewenst

4 likes

Top! Het begin van een mooie collectie!

1 like

Top man geniet er van!

1 like

Hahaha dit is wel een heel mooi intro verhaal. Mazzelaar :metal: en welkom hier

1 like

Welkom! Prachtig horloge :+1:

1 like

Welkom en veel plezier ermee :wink::+1:

Die tips heb ik gemist :slightly_smiling_face:

2 likes

Wat een leuke ervaring voor je en wat een geweldig nieuws om hier ook eens te lezen. Van harte gefeliciteerd en veel plezier met deze topper gewenst!:+1:

2 likes

Gefeliciteerd bofkont :+1:

1 like

Lekkere binnenkomer. Gefeliciteerd en welkom!

1 like

Welkom, en gefeliciteerd met de geweldige NA.
Veel draagplezier :+1:

1 like

Welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

En van harte met jouw nieuwe aanwinst!:ok_hand:

1 like

Welkom op het Horloge Forum en meteen even vlot doorgepakt, daar houd ik van😀. Veel plezier hier en met je nieuwe Rolex!

1 like

Lucky you! Damn… :grinning:

Veel plezier ermee!

1 like

Welkom op het forum. Zonder geluk vaart niemand wel, gefeliciteerd

1 like