Voorstellen + Mijn vintage horloge

Hey,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Enes, een 19-jarige student uit Amsterdam. Heb altijd van horloges gehouden, maar een echte ‘‘luxe’’ en vintage horloge hield ik voorlopig nog voor onmogelijk.
Een paar weken geleden kwam het er dan toch van, ik bezocht Amsterdam Vintage Watches en mag me nu de trotse eigenaar noemen van een Rolex Zephyr (referentie 1008) uit het jaar 1959. Ik had eerst mijn twijfels over de maat van 34mm, maar het went snel en oogt zeer elegant. Ik weet dat het horloge uit 1959 komt en caliber 1570 bevat. Verder weet ik eigenlijk niks over het horloge, er is vrij weinig over te lezen op het internet. Overige informatie is welkom! (Geschiedenis, populariteit etc.)
Ik hoop hier meer op te steken over vintage horloges, aangezien moderne horloges niet in mijn interessegebied liggen. Voor vragen en opmerkingen (positief/negatief) ben ik altijd bereikbaar. Groet,

Enes

35 likes

Welkom. Veel plezier op het forum.
Mooie Rolex. :+1:

1 like

Welkom en gefeliciteerd

Zo jong en meteen een rolex!!
Toppie!!

1 like

Kijk aan, dat is een goede instapper :sweat_smile:

Veel draagplezier met je kersverse aanwinst draag hem in goede gezondheid.

2 likes

Welkom! Leuke die Zephyr! Zo gauw je tijd hebt deze draad even goed volplempen met foto graag :slight_smile:

1 like

Welkom Ener!

Zeer elegant dat model. Ga je vast veel plezier aan hebben.
Aangezien je hem gekocht hebt bij @AmsterdamVintageWatches, kan Jasper je er vast meer over vertellen.

1 like

Welkom

1 like

Welkom! Die flesjes bier van avw op de achtergrond!(als je het bier kan noemen…)

2 likes

Welkom Enes!

1 like

Welkom! Deze unieke Rolex is een erg goede keuze. Veel draagplezier :sunglasses:. PS. Meer foto’s zijn altijd welkom :wink:

1 like

Welkom en goed bezig! Mooie understated Rolex en ziet er inderdaad uit alsof hij prima past op je pols.

1 like

Ener, Enes, sorry😁

7 likes

Welkom!

1 like

Welkom! Goeie instapper ja :sweat_smile:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel draagplezier!

1 like

Welkom!

1 like

Dank allemaal! Ik zal proberen wat meer foto’s te maken! Verwacht er alleen niet te veel van, moet met een Galaxy Note 8 gebeuren :sweat_smile:

Mijn beste,

Enes, van harte welkom!!
Ik wens je aangenaam verblijf binnen de contouren van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

leuk dat je er bij bent, en dit vindt ik nou een mooie rolex, simpel en mooi vorm gegeven.

1 like