Voorstellen! + N/A

Welkom op het forum! En gefeliciteerd met je NA. Heel mooi horloge wat je hebt gekozen als ‘first watch’. Heb je ook al wensen voor een eventueel volgend horloge?

1 like

Van harte welkom hier, Bart! :slight_smile: :+1:

1 like

Dankjewel! Nee voor nu nog geen plannen voor een horloge erbij, maar wel een paar mods zoals hierboven beschreven :blush:
mijn grail is wel echt een tudor bb58, maar met een kleine van 8 maanden kan ik dat wel ff schudden :sweat_smile::sweat_smile:

Vandaar dat ik ook de srpd57k1 heb gekozen, dan heb ik de zwart met goude dial als basis, en kan ik hem langzaam gaan upgraden tot iets wat er op lijkt.
Komt natuurlijk bij lange na niet in de buurt, maar het design vind ik heel erg tof!

2 likes

Seiko duiker, altijd een goede keuze :+1:t4:

1 like

Welkom Bart,

Mooie Seiko hoor!

1 like

Tof dat we een ‘grail’ delen! Ik ga van de week bellen naar S&C om te kijken of ik hem kan bestellen om hem in december op te halen, dan wel de Navy blue.
Ik zit inmiddels iets meer dan een jaar op het forum dus het kan hard gaan. :sweat_smile: Begonnen met een SKX013.

De SRP775 trouwens nog overwogen? Die heb ik nu om. :smiley: Komt een beetje in de buurt van je Seiko 5.

1 like

Super gaaf! Ik vind de vintage/classic look ontzettend mooi! Zelf zou ik gaan voor zwart, op bruin leer of zwart rubber, maar blauw is ook een goede keus!
Haha in een jaar heb je mooie stappen gemaakt dan, wel jammer dat de wachttijd bijna een half jaar is.
Maar vast en zeker 100% waard!

Srp is een turtle als ik me niet vergis? Vind ik ook een leuk horloge, en miss idd als volgende stap. Maar was voor nu iets aan de hoge kant, en wilde graag een nieuwe🤭

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom, Bart. Nog veel plezier op HF. Mooie Seiko.

1 like

Ik vind de BB58 ook erg gaaf en ben heel benieuwd wat Tudor nog meer in petto heeft voor de komende jaren. :smiley: Ik heb al wat zwarte horloges dus vandaar dat ik voor de blauwe ga.

Ik vind het eerlijk gezegd prima om nog even een paar maandjes te wachten omdat ik net verhuisd ben naar een nieuwbouwhuis. Dus hier geen kleine maar wel genoeg uitgaven gehad het afgelopen jaar. :zipper_mouth_face: Nu de komende maanden geld opzij zetten voor mijn grail. :grin:

Blijf lekker rondkijken en oriënteren! Dan werk je vanzelf wel op naar je eigen grail. :grin: Misschien sneller dan je zelf zou verwachten.

1 like

1 like

Klinkt tof :slight_smile:
Een Bb5kx

Ze dragen ook supergoed op Nato’s, ik heb een blauw/oranje die matcht met mijn werkkledij erop nu.

2 likes

Mooie klok! Hoe valt ie op de pols? Heb zelf 17cm polsen.
Oogt nogal groot maar volgens mij is de lug to lug aan de korte kant, dus zal t vast niet misstaan!

1 like

Leuke combi Owen! Staat hem goed.

Welkom! Enjoy the ride

1 like

Welkom op het Horloge Forum Bart en veel plezier hier gewenst, mooie Seiko met gouden accenten!

1 like

Welkom en veel plezier van je mooie seiko 5. En weet je. Ik heb er ook zo eentje. De groene die loopt op een paar seconden na per week net zo goed als mn airking​:smile::smile:.

1 like

Welkom Bart!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Lijkt groter op de foto dan in het echt. :sweat_smile: Ik heb ook maar 16,5cm polsen. Heel fijn horloge ook zeker in combinatie met de rubberen strap.

1 like