Voorstellen! + N/A

Hallo allemaal!

Mijn naam is Bart, 26 jaar en sinds een maandje of 2 helemaal leip van horloges!

Het begon met wat zogeheten fashion watches, zoals tommy hilfiger en dat soort spul.
Na een tijdje wilde ik wat anders, iets degelijks en begon me er in te verdiepen. Het moest een horloge worden waar ik jaren plezier van kon hebben en voor een eurootje of 2-300.

Na veel meelezen op het forum kwam ik uit op een (natuurlijk) Seiko, en liet mijn oog vallen op de nieuwe srpd 5 serie (5kx).

Na lang twijfelen tussen de srpd53k1 pepsi, de srpd61k1 hulk, en de srpd57k1, de knoop doorgehakt en de zwarte met gouden details besteld.

Tot nu toe erg blij met het horloge! En hoop dat ik er nog lang van kan genieten!

48 likes

Welkom :raising_hand_man:

Welkom!

Welkom…:+1:

Welkom :slight_smile:
Mooie en redelijk tijdloze Seiko! Veel plezier ervan :slight_smile:

Welkom Bart! Een leuke starter

Welkom :+1:

Welkom en veel plezier op het HF!

welkom :slight_smile:

mijn 5kx groet je

2 likes

Bedankt allemaal! En ook gaaf zeg met die witte chapterring! Gelijk een heel ander horloge!

Ben wel van plan een aantal mods uit te voeren.
Of een zwart rubber band, of een bruine leren.
En dan een coin edge bezel met bb58 insert en gebold safierglaasje en snowflake wijzers. Maar allemaal plannen voor de toekomst! Hou jullie op de hoogte :blush:

Welkom Bart!:+1:

1 like

Welkom en mooie aanwinst!

1 like

Welkom!

1 like

download

1 like

Welkom

1 like

Welkom Bart

1 like

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Bart, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom hier en veel plezier met deze mooie Seiko :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like