Bij deze stel ik me voor.
Ik ben mark en 40 lentes jong
Ben al vanaf kleins af aan zeer geintereseerd in horloges.
Ik vind ze mooi, de techniek vind ik zeer boeiend het doet iets.
Vanaf me 15/16 ben ik horloges uit eljaar gaan halen en weer in elkaar zetten.
Later boeken gaan kopen om te leren.
Rond me 27ste is het op een lager pitje komen te staan, me eerste dochter werd geboren en dan verleg je je vrijetijd.
De laatste 5 jaar ken ik weer veel vrije tijd in de horloges stoppen.
Dus ik spaar weer horloges maar ik draag ze niet, om de simpele reden dat ik nog niet het juiste horloge heb gevonden wat ik bijmij vind passen.
Dus me vrouw draagt ze.
Ik spaar seiko LM’s, seiko KS’s, seiko divers, rado daymaster, rado golden horses en me vrouw heeft ook voorkeur dat zijn michael kors horloges.
Tja mmmmmmm dr zitten wel leuke horloges tussen, ik ben alleen meer een automaat man ipv quartz.
Hoewel je al veel langer dan ik lid bent van het Horloge Forum, wens ik je welkom. De een heeft een langere aanlooptijd nodig dan de ander😀. Succes met het vinden van een horloge dat bij je past en veel plezier hier!
Thanks mannen
Ik ben meer van het meelezen dan reageren.
Quartz kan leuk zijn maar automaat trekt me meer.
Vooral de hi-beats van seiko 36000bpm
Ik draag geen horloges omdat ik een grote vent ben met flinke polsen.
Bv 36mm is echt te klein voor mij.
Terwijl ik alleen maar die maten blijf kopen 36/38mm
Allen met pak aan draag ik een horloge
Welkom, ik heb pols 20 maar verdraag helaas geen horloges, zowel op staal, leer of wat dan ook.
na 10 minuten staat heel het horloge rood afgedrukt op mijn pols vooral aan de onderkant.
En nee ik draag ze niet strak. Maar ook niet te los omdat ze dan naar mijn hand gaan en dat irriteert me mateloos.
Dus waar ging het ook weer om, Oja welkom en veel leesplezier