Wat een familiefoto op het eind zeg. Wauw.
Mooi verhaal, dank voor het delen.
Welkom op HF, en een mooie collectie
Welkom en wat een gave collectie.
Schitterende collectie! Niks meer aan doen, lekker houden
mocht je toch de kriebels krijgen Speedy Tuesday eruit en Rolex Submariner of GMT erin
Mooie collectie en na!
Je wilt hem tot cliché degraderen? Da’s niet sympathiek. Als een Omega uit zou gaan voor een Rolex product zou ik de Seamaster er uit knikkeren voor een BB58. Maar de Aquaracer is natuurlijk vele malen leuker dan een ordinaire moderne sub. Brrr.
En als er dan een GMT bij die TAG-Omega-Rolex verzameling moet is de GS SBGN005 quartz GMT een veel leukere keuze: mooier afgewerkt, zeldzamer en een stukje andere technologie dan de overige horloges, dan heb je stijltjes te kiezen in het weekend.
Maar wie ben ik?
Das effe binnenkomen via de voordeur : je voorstellen met een NA Rolex.
Congrats en welkom !
En die vriendin is goud waard bij horlogeverzamelaars.
Ze ziet er guitig uit op je avatar.
Gefeliciteerd man!!
Ook erg leuke verzameling.
Persoonlijk zou ik de speedy weg doe, maar de stalen band houden. Heb je nog steeds een mooie swapper
Dat is een bijzonder mooie familie. Zoals je zelf zegt is de Speedy Tuesday je graal, dan voegt die andere moonwatch weinig toe denk ik.
(hoewel ik zelf niet zoveel heb met die Tuesday, ik heb dat nooit zo begrepen)
Geniet ervan!
Ja dat is voor eenieder anders he. Altijd de lijnen van de speedmaster zeer mooi gevonden, bij de SPTU1 kwamen die geborstelde lijnen over de hele kast, het logo, de circulaire lijnen van de subdials en witte kleur. Het ‘klopt’ in mijn ogen als horloge! Het is een speedy maar toch wat anders.
That would be a no go
Wat kan haar die andere schelen, zij is al blij dat ik van de flippers af ben en zelf twijfel over terug 1 te laten gaan. Voor haar telt die ene
Ben niet aan NA topics van mezelf maar dit is de eerste rolex en gezien de situatie doe ik toch ns mijn best!
Super mooi ook gezien de achterzijde zich bij een rolex uitstekend leent aan gravures
Proficiat!
Mooie aanwinst en een prachtig verhaal erbij.
Zou de Speedy nog even houden.
Kijken hoeveel je ‘m draagt de komende tijd.
Verkopen kan daarna altijd nog.
Ja ik kijk voorlopig nog even de kat uit de boom. Ik denk ook zo een hesalite moonwatch is relatief makkelijk terug te nemen. Een speedy tuesday in ZGAN staat… das wat anders (zonder bakken geld ertegenaan te gooien)
Welkom!
Welkom Benoit! Leuke intro en wat een mooie collectie! Ik zou niet meer kunnen kiezen tussen deze dus ik zou ook de kat uit de boom kijken…
voor een hele lange poos
Willem-Jan
Welkom als nog ! Pracht collectie heb je. Zelf zou ik daar niks aan doen en lekker gaan genieten…
Welkom. Ga zo door !
Leuke post! En prachtige collectie. Ik zou die Speedmaster gewoon houden, eventueel sparen voor een volgende of dan pas verkopen.
Gefeliciteerd met het huwelijksbootje en jouw attente vrouw.