voorstellen + NA Seiko Presage SRPB41

Hallo allemaal, ik ben Richard en sinds de afgelopen feestdagen in een vlot tempo geïnteresseerd geraakt in horloges. Na enige tijd mee te hebben gelezen heb ik maar een account aangemaakt. Met de verbouwingsaanbieding bij een bekende juwelier in Den Haag (tip van dit forum) heb ik daar mijn eerste automaat gekocht, en tot nu toe ben ik er erg tevreden mee. Ik draag hem op werk, en merk nu wel dat ik in mijn vrije tijd een horloge begin te missen. Dit lijkt mij een goed excuus voor een 2e :smile:.

De honger voor een minder dressy model is aanwezig… Ik had mij voorgenomen dat dit liever geen Seiko zou moeten zijn gezien de 1e dat al is. Echter inmiddels begint de SARB017 Alpinist mij behoorlijk te interesseren en als “beater” zoals jullie dit zo mooi noemen de SNK809… Maar eens zien waar het heen gaat aankomende tijd, voldoende keuze en jullie zijn een een leuke bron van inspiratie.

23 likes

Welkom!
Sarb017 is zeker mooi zowel op staal als op leer :smile:

1 like

Welkom!
Niks mis met meer dan één Seiko wat mij betreft.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit vermaarde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

fotograferen is iig niet je hobby :wink:

gelukkig kennen we dit model maar al te goed!!
een topper! en welkom!

2 likes

welkom-home

1 like

Welkom .

1 like

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom

1 like

Welkom Richard en veel inspiratie hier toegewenst!

1 like

Welkom, Richard en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom!

1 like

Welkom richard,ben van plan om dat klokje ook te kopen.je kan dat klokje toch ook met casual kleding dragen?

1 like

Welkom Richard! Prachtige eerste aanwinst heb je.
Als nieuwkomer kan ik je de tip geven om het “wat dragen we vandaag” en het “incomming” topic te volgen. Hier vindt je erg veel inspiratie en kun je leuke ideeën opdoen voor je 2e aanschaf. Ook het blauwe gedeelte kan een bron van goede jong gebruikte horloges zijn.

1 like

Welkom👍

1 like

Dank, ik zal, deze topics zeker volgen!
@Dennis6, ik vind ook dat de Alpinist goed casual kan, maar voor mij is het aanschafbedrag dermate hoog dat ik er toch een beetje zuinig op wil zijn. Vandaar dat ik ook op zoek ben naar een goedkoper model, ieder zijn of haar budget…

1 like

Misschien is een gebruikte Sarb033 leuk om naar te kijken. Heb hem ook gehad, echt een prachtig horloge voor iedere gelegenheid.

1 like

Welkom.

1 like