Goedenavond horloge liefhebbers,
Het leek mij wel zo netjes om mij even voor te stellen. Ik had al een hele poos meegekeken op het forum om inspiratie op te doen en vervolgens een account aangemaakt.
Mijn naam is Bertus, 36 jaar, en ik woon in het prachtige noorden van ons land, in Friesland wel te verstaan. Daar woon ik samen met mijn lieftallige vrouw en zoontje van 1,5. Ik draag al een hele tijd horloges, maar dat waren voornamelijk mode horloges(Tommy Hilfiger, Armani, MVMT).
Sinds een paar jaar geleden is echt begonnen met Seiko en ben ik horloges meer gaan waarderen. Daar heb ik nu 2 van, waarvan ik een met veel plezier gedragen heb en andere iets minder. Dus het was tijd voor een nieuw horloge!
En dat is gelijk een mooi bruggetje naar mijn NA. Ik ben al een tijd op het blauwe gedeelte aan het rondkijken en diverse zoekopdrachten op marktplaats ingesteld. Vorige week voor het eerst bij Schaap en Citroen geweest om een paar horloges van Tag Heuer te passen. De Carrera date sprak mij toen gelijk erg aan, en wat was nou het geval, die stond op marktplaats als full set. Marktplaats?? Ja, Marktplaats. Ik weet dat velen van jullie daar niet al te happig op zijn, maar dit zag er goed uit.
Het contact met de verkoper liep soepel, het horloge was een half jaar oud en hij stuurde alle foto’s waar ik om vroeg. De officiële factuur + pinbon was aanwezig en het casenummer correspondeerde met de factuur. De prijs was zeer aantrekkelijk, dus was het toch te mooi om waar te zijn? Ik heb hier geleerd dat afspreken bij de AD de beste optie is, dus ik heb de verkoper voorgesteld om bij Schaap en Citroen af te spreken waar hij het horloge gekocht had. Dit vond hij geen probleem!
Vandaag in de auto naar Haarlem en op naar mijn nieuwe horloge. De verkoper bij Schaap en Citroen heeft vluchtig doch aandachtig het horloge bekeken en hij zei ‘dat het goed was’. Ik helemaal blij! Buiten het horloge goed in het daglicht bekeken, en kritisch zoals ik ben waren er toch wel iets meer haarlijntjes aanwezig dan ik gehoopt had maar dat mocht de pret niet drukken, dus ik heb horloge meegenomen! Lang genoeg geluld en hier wat foto’s:
Het gave aan dit horloge is de dial die eigenlijk blauw is, maar door het licht kan het zwart, donker of lichtblauw lijken. Ik heb de hele tijd met het horloge lopen spelen.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende!