Voorstellen + NA

Welkom!

1 like

Welkom Wijtmans :index_pointing_at_the_viewer:

Prachtig horloge! En een mooi verhaal :raised_hands:

Geniet ervan en hou ons op de hoogte, ben benieuwd welke band je gaat vinden.

1 like

Welkom en gefeliciteerd met je aanschaf ook al is het nog niet helemaal wat je ervan verwacht had.

1 like

Welkom op HF en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

Welkom hier en zo te lezen sta je op het kantelpunt om met je huidige ervaring door te gaan pakken. Ga daar vooral van genieten.

2 likes

Welkom! :slight_smile:

1 like

Welkom :grin:

Wat een verhaal. Inderdaad ben je er zo tegen wil en dank heel diep ingedoken. Ik hoop dat het verhaal nog een mooi staartje gaat krijgen. Catawiki heeft zo weleens wat aantrekkelijks, maar hoe meer het gaat om gebruikt vintage, hoe irritanter dat je niet vooraf direct kunt communiceren. Bij echte veilinghuizen heb je nog kijkdagen en kan je beter zelf onderzoek doen. Hoe het ook zij, ik houdt het bij Catawiki bij voorkeur op nieuw of NOS, en ben na andere tegenvallende aankopen, extra kritisch. Helpt jou nu geen zier meer, natuurlijk. Met opknappen van horloges heb ik ook geen ervaring. Maar deel wel je interesse in de Zenith Defy lijn.

Dat gezegd, een ML Aikon is ook heel leuk. Je moet dat ding gewoon dragen en waarderen toch? Welke variant heb je? Mijn voornaamste probleem is dat ik ze te groot vind en de datum minder mooi. Bij de vrouwenversies heb je dat probleem niet en hoewel mijn partner het onvoldoende kon waarderen, was ik aangenaam verrast over de kwaliteit en heb ik er uiteindelijk een ander HF-lid blij mee kunnen maken.

1 like

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:slightly_smiling_face::+1:

Heel veel plezier gewenst hier!